music photo-marcus-neto

Dileme i u muzici – Facebook ili Instagram? Boost ili reklama? Da li za uspjeh morate biti dio lobija?

Brbljaonica Muzika - regija Show Time

Od 2. do 4. 10. u Beogradu se održava Indirekt konferencija na kojoj će, među 59 panelista, sudjelovati i neki poznati domaći muzičari, postavljajući pitanja i nudeći odgovore na niz zanimljivih i za muzičku scenu presudnih tema.

Da li je muzika samo hobi ili od nje može da se živi? Da li za uspjeh morate biti dio lobija? Da li lobiji postoje? Možete li uspjeti izvan svojih granica i da li se to prašta? Jesmo li sami sebi najgori neprijatelji?

Među temama koje će Indirekt konferencija ove godine obraditi su autorska prava, mediji i komunikacije, digitalna distribucija muzike, izdavaštvo, zakazivanje koncerata i turneja, pisanje projekata, vidljivost žena u muzičkoj industriji i tema o kojoj mnogi muzičari misle da sve znaju – PR i društvene mreže za muzičare.

No, da svakako trebaju odgovore eksperata, ilustriraju pitanja vezana za tu temu: Facebook ili Instagram? Da li da postujem ujutru ili uveče? Da li da objavim više od jedne Instagram Story dnevno? Koja je moja ciljna grupa? Boost ili reklama? Facebook page ili Website?

Konferencija će se održati u prostoru Beogradskog marketa, a ulaz je slobodan.

Za publiku su svakako zanimljivi koncerti više od 38 izvođača.

Među njima su Bojana Vunturišević, Marčelo, Ana and The Changes, Detour, Porto Morto, Ljubičice, Turisti i mnogi drugi, a održavaju se na deset lokacija u Beogradu: Elektropionir, Beogradski market, Sprat, Dom omladine Beograda, Božidarac, Polet, Yugovinil i klub Knap, uz dodatne tajne lokacije.

Cijeli program konferencije potražite na https://indirektfest.com/program.html

music-photo-matthew-kalapuch