Gubite ako je vaš marketing samo online
Na kraju, ne promovirajte se samo online!
Znamo da je internet donio to da je lako sjesti i promovirati svoju muziku iz udobnosti vlastitog doma. No, ako tržište pokušavate izgraditi samo na mreži, propuštate puno drugih isplativijih mogućnosti!
Nastupi su jedna od najvećih.
Tada ste ‘oči u oči’ povezani sa svojom publikom. Ista je stvar sa mailovima, koji su bezlični. Telefonski poziv, međutim, ili susret licem u lice uvijek će ubrzati i pospješiti rezultat. Naravno, treba se predstavljati na mreži, ali ne i striktno se fokusirati na online marketing, jer će ta ‘zona udobnosti’ najvjerovatnije usporiti vaš napredak. Pa, dajte, nije muzika roba za kućnu dostavu i morate se pokrenuti.
Dakle, to je to, osnove koje stvarno trebate znati o promociji svoje muzike. Ove stvari je važno znati prije nego što počne primjenjivati specifične i naprednije marketinške strategije, jer čak i najmoćnije metode promocije postaju manje efikasne ako ne znate kada i kako ih koristiti, zaključuje Shaun Letang.