Nezaobilazno za muzičare – šta činite, a šta ne za svoju promociju?

Brbljaonica Show Time

Gubite ako je vaš marketing samo online

Na kraju, ne promovirajte se samo online!

Znamo da je internet donio to da je lako sjesti i promovirati svoju muziku iz udobnosti vlastitog doma. No, ako tržište pokušavate izgraditi samo na mreži, propuštate puno drugih isplativijih mogućnosti!

Nastupi su jedna od najvećih.

Tada ste ‘oči u oči’ povezani sa svojom publikom. Ista je stvar sa mailovima, koji su bezlični. Telefonski poziv, međutim, ili susret licem u lice uvijek će ubrzati i pospješiti rezultat. Naravno, treba se predstavljati na mreži, ali ne i striktno se fokusirati na online marketing, jer će ta ‘zona udobnosti’ najvjerovatnije usporiti vaš napredak. Pa, dajte, nije muzika roba za kućnu dostavu i morate se pokrenuti.

Dakle, to je to, osnove koje stvarno trebate znati o promociji svoje muzike. Ove stvari je važno znati prije nego što počne primjenjivati specifične i naprednije marketinške strategije, jer čak i najmoćnije metode promocije postaju manje efikasne ako ne znate kada i kako ih koristiti, zaključuje Shaun Letang.