Nezaobilazno za muzičare – šta činite, a šta ne za svoju promociju?

Brbljaonica Show Time

rock live

Marketing je efektniji ako je dvosmjerna ulica

Jedan od važnih oblika predstavljanja vaše muzike je interakcija sa fanovima. Pod ovim se podrazumijeva: Ako želiš prenijeti neku poruku, ne smiješ poslije toga ‘začepiti uši’.

Kada ažurirate društvene mreže, na primjer, velike su šanse da će ljudi često odgovarati na nešto što ste rekli, jer oni žele da nastave razgovor koji ste počeli.

Ono što ja često vidim, međutim, jeste da fanovi pišu na zidovima muzičara, ali muzičari ne odgovaraju, čak ako su oni postavili razumno pitanje. Možda to neće imati veliki uticaj ako se broj fanova stalno rapidno uvećava, ali odgovaranje fanovima će vam pomoći da rast bude mnogo brži. Kada razgovarate s njima, oni se osećaju kao da su dio vašeg putovanja i zbog toga su skloniji podržati i podijeliti ono što radite.

Ako niste nikada odgovorili, međutim, veće su šanse da će postali frustrirani zbog ignoriranja. Ako još naiđu na muzičara koji im daje više pažnje, vrlo je vjerovatno da će početi podržavati njega umjesto vas.