Web pretraživač virtuelne stvarnosti

HTC Vive s partnerima priprema Firefox Reality, web pretraživač posvećen virtuelnoj stvarnosti

21. vijek Internet Tehnologija

HTC VIVE, lider u virtualnoj realnosti, najavio je danas svoju prvu saradnju sa Mozilla Firefox, AWS Amazon Sumerian i Fidelity Investments, koja će omogućiti potrošačima da unesu VR u njihov svakodnevni život pružajući imerzivno iskustvo pretraživanja interneta u virtuelnoj realnosti.

Firefox Reality će postati Viveov prirodni VR preglednik, pružajući korisnicima sigurno i privatno iskustvo.

Da bi se web sadržaj lako prenio u VR, HTC Vive također radi sa Amazon Web Services (AWS), čiji Amazon Sumerian pruža programerima i kompanijama alate za jednostavno kreiranje i pokretanje VR iskustava. Na CES-u će prva kompanija koja će demonstrirati na novoj platformi biti Fidelity Investments, koji će omogućiti potrošačima da pregledaju svoj portfolio u VR-u kroz prilagođeno okruženje izgrađeno za novi pretraživač.

“Ove godine smo odlučili da po prvi put obavimo svakodnevne računarske zadatke u VR-u”, rekao je Michael Almeraris, potpredsjednik za partnerstva i sadržaj HTC VIVE. “Kroz saradnju sa Mozillom i Amazon Web Services, zatvaramo jaz u XR računarstvu, osnažujući Vive korisnike da dobiju više sadržaja u svojim slušalicama, dok istovremeno omogućavaju programerima i kompanijama da brzo kreiraju sadržaj za ove potrošače.”

Lens1-6_Lens_closeup

Danas je VR web pregledavanje glomazno i teško za navigaciju. HTC Vive se okrenuo Mozilla Firefoxu da ponovno osmisli ono što bi VR web iskustvo moglo biti. Ovo partnerstvo omogućuje istinski optimizirano iskustvo pretraživanja u VR-u za brzu i laku pretragu, pristup njihovim omiljenim web stranicama u VR-u za kupovinu, istraživanje, surfanje, gledanje videa i još mnogo toga. Firefox će biti internet pretraživač za Vive, Vive Pro i nadolazeći VIVE Cosmos.

„Uzbuđeni smo što radimo sa Amazonom i HTC-om kako bismo osigurali da web pretraživač bude najbolji način da doživite 3D sadržaj sa interneta na najboljim VR uređajima na tržištu,” rekao je Sean White, glavni službenik za istraživanje i razvoj Mozille. “Mi donosimo Firefox Reality na ovu platformu kako bismo osigurali da korisnici imaju sigurno, brzo i privatno iskustvo na sljedećoj generaciji hardvera. ”

Kao dio ove veze, HTC Vive se udružuje s Amazon Sumerianom kako bi na tržište uveo istinski web VR. Kroz ovu saradnju, programeri HTC Vive će moći kreirati web stranice optimizirane za VR, bez potrebe za specijalnim iskustvom u programiranju. Koristeći Sumerian, programeri mogu brzo koncipirati, testirati i objaviti VR optimizirane web stranice koje su odmah dostupne internim testerima, autentičnim korisnicima ili za javnu upotrebu. Pored VR stranica, AWS i HTC planiraju da bez problema integrišu Sumerian sa Viveportom za objavljivanje bilo kojeg VR iskustva na platformi, što ih čini dostupnim krajnjim korisnicima brže nego što je to ranije bilo moguće.

Hero Shot

“Mnoge industrije usvajaju XR tehnologije za širok raspon primjena, uključujući simulacije treninga, virtualne usluge konsijerža, poboljšana iskustva online kupovine, virtualne ture i još mnogo toga”, rekao je Kyle Roche, generalni direktor Amazon Sumerian, AWS. “Do sada, stvaranjem realističnih XR iskustava programeri su morali imati specijalizirane vještine programiranja i učiti jedinstvene specifikacije i procedure uvođenja, dodajući složenost procesu. Zajedno s HTC-om i Mozillom olakšavamo razvojnim programerima da brže izrađuju i distribuiraju VR aplikacije koristeći samo preglednik i URL. ”

Da bi prikazao puni potencijal ove saradnje, HTC Vive će ugostiti Fidelity Investments u svom CES VR prikazu u hotelu Wynn. Prototip Fidelity Investments VR web stranice omogućava finansijskim klijentima da urone u svoja ulaganja putem novih alata za vizualizaciju podataka i omogućiće učešće više korisnika, npr. nekog od članova porodice ili nekog ko je pouzdan savjetnik.

“U Fidelity-u smo posvećeni ideji da pomažemo ljudima da žive bolje finansijske živote, pa smo zbog toga bili jako uzbuđeni zbog prilike da istražimo mogućnosti ovih novih tehnologija”, rekao je Adam Schouela, potpredsjednik za upravljanje proizvodima u Fidelity centru za primijenjenu tehnologiju. „Mogućnost da investitor sarađuje sa članom porodice ili pouzdanim savjetnikom u virtuelnom okruženju otvara nove mogućnosti kako potrošači mogu upravljati svojim finansijama u budućnosti.“