Sarajevski recept: kako se snaći u modernoj media džungli

Metropol Samo urbano

U Sarajevu se 2. juna priređuje 7. Brending konferencija koju organizira vodeća ‘full service’ agencija Via Media, okupljajući svjetski priznate stručnjake brendinga, marketinških komunikacija i medija.

Brending konferencija slikovitog naziva ”Brand New Jungle” jeste strukovni događaj i okuplja eksperte sa specijaliziranim znanjima iz svake oblasti kojima se konferencija bavi, te, na drugoj strani, kreativce koji se bave brendingom, marketinškim komunikacijama i medijima i koji stečena saznanja mogu primjenjivati u praksi.

Ipak, koliko god to nije baš uobičajeno, ”Brand New Jungle” može biti zanimljiv i puno širem krugu od marketing profesionalaca. Spomenimo, recimo, muzičare, producentske i izdavačke kuće, organizatore velikih festivala.

Neobrojeno puta je izrečeno da je nova tehnološka era, od interneta i digitalizacije muzike do potpune promjene navika muzičke publike, i od ovog segmenta učinio džunglu, koja nekima postaje nesavladiva, dok se drugi kroz nju uspješnije probijaju.

U istom smislu, nove tehnologije su učinile da mlada generacija, koja se brže i lakše prilagođava trendovima, imaju puno više provokativnih i originalnih rješenja.

Sve to stoji iza ideje opisane kao ”Brand New Jungle” (spomenimo da je prošlogodišnja bila ”Mind Your Brand”), a budući da se Via Media već nametnula kao glavna spona između svjetskih, evropskih i regionalnih trendova – predstavljajući ih onda i u BiH – sarajevska Brending konferencija je prilika koju mladi kreativci ne bi trebali propustiti.

Ilustrirajmo to jednim segmentom konferencije: ”Viber – omiljena platforma za komunikaciju u regionu – za sve generacije”. Temu će u Sarajevu elaborirati  vrhunski Viber tim predavača, Konstantin Kostadinov, menadžer prodaje, i Zarena Kancheva , marketing i PR manager CEE, koji će sudionike konferencije upoznati s Viber revolucijom i trendovima dinamičnog svijeta mobilnih komunikacija.

Naslovna fotografija: Haris Gaga Begić

brend new jungle