daria-hodnik

Daria Hodnik: Dođe mi da vrisnem… (kad obrada ima smisla)

Muzika - regija Show Time

Sjajno! Samo jedna riječ opisuje obradu pjesme koju su 34 godine poslije originala kreirali pjevačica Daria Hodnik, aranžer Dalibor Marinković, tonski realizator Marijan Brkić i osmočlana ekipa muzičara.

Daria Hodnik je godinama vrlo cijenjena back-vokal pjevačica, radeći sa Zrinkom Tutićem, Nikšom Bratošom, Dinom Merlinom, Crvenom jabukom, Majom Blagdan, Severinom, Zdravkom Čolićem, Gibonnijem…

Njen profesionalni put započeo je nakon što je, kako sama kaže, igrom slučaja za Dinu Merlinu snimila prateće vokale na albumu ”Sredinom” (2000.), pa sedam godina nastavila pjevati na njegovim koncertima.

Daria Hodnik, koncert Dine Merlina

No, još se sudbonosnijim pokazalo što je tako upoznala i Dalibora Dadu Marinkovića, tadašnjeg bubnjara Merlinovog benda – koji će nešto kasnije postati njezin suprug i važan muzički partner.

Upravo je Dado raspisao novi aranžman za znamenitu pjesmu Olivera Mandića ”Dođe mi da vrisnem tvoje ime” (naslovna pjesma trećeg Oliverovog albuma iz 1985.), namijenjenu za novi broj prvog samostalnog albuma Darie Hodnik.

U snimanju obrade sudjelovala je vrhunska muzička ekipa: Dado Marinković, koji je odsvirao bubnjeve, klavijature, udaraljke i pjevao prateći vokal, gitaristi Marijan Brkić Brk i Bruno Mičetić, klavijaturista Fedor Boić (ex ITD Band, Prljavo kazalište), odlični basisa Goran Delač (snimao sa Akijem, Massimom, Bebekom), saksofonista Vojkan Jocić i kao prateći vokali Dragan Brnas i Jadranka Krištof, dok je impresivni mix i mastering obavio Marijan Brkić.

Rezultat je obrada koja, za razliku od brojnih neinventivnih kopiranja originala s tek malo zahvata, jednoj ionako moćnoj pjesmi daje novi sjaj i energiju.

Za svoj prvijenac Daria Hodnik je, pored većinskog autorskog materijala, pripremila još par obrada i jedna od njih, ”Bitanga i princeza” Bijelog dugmeta, koju je snimila kao duet s Mariom Huljevim, među adutima je njezinih koncerata.

I u njoj je okupljena ugledna sviračka ekipa, Alen Svetopetrić (bas gitara i električna gitara), Bruno Mičetić (električna gitara), Antonio Geček (truba), Maasej Kovačević (klavir), Gojko Tomljanović (synth) i Dalibor Marinković (bubanj i udaraljke), opet s Brkom kao potpisnikom mixa & masteringa i sve to dobro zvuči, ali obrada Mandićevog klasika ostaje neprevaziđena.

1 razmišljanje na “Daria Hodnik: Dođe mi da vrisnem… (kad obrada ima smisla)

Komentari su zatvoreni.