I vama na jetru idu i izbori, i ekonomske prilike, i mediji sa senzacijama kao udarnim vijestima…? Saša Antić iz TBF-a kao Alejuandro Buendija ima prijedlog rješenja u duhovitoj pjesmi i jednako duhovitom video spotu.
Član popularnog splitskog benda TBF, Saša Antić, predstavlja novi samostalni singl ‘Čepić’, pjesmu koja tematizira nezadovoljstvo, kako vlastitim problemima tako i situacijom u zemlji i svijetu.
Ekonomske neprilike, mediji koji svakodnevno serviraju senzacije i katastrofe, sve je to na vrlo duhovit način, svojstven splitskom redikulizmu, opjevao Alejuandro Buendija.
“Pjesma Čepić je autobiografsko jadanje i ispovijed nastala prije dvije godine iz autentične križobolje koja se iskomplicirala u išijalgiju i konačno me odvela pod kirurški nož. Shvatio sam tada u potpunosti onu da ‘zdrav čovjek ima tisuću želja, a bolestan samo jednu’. Htio sam kroz pjesmu ironizirati svoju bijedu i zadržati dozu optimizma. Pjesma je nastala sama od sebe, u snimanju su mi dali ruke dragi prijatelji, a i spot je nastao u opuštenom tonu i zafrkanciji. Čepić je najavni single mog drugog solo albuma.”, kaže o novoj pjesmi Saša Antić.
Spot u realizaciji reditelja Šimuna Šituma i snimatelja Rina Barbira jednako je duhovit, predstavljajući Alejuandra u ulozi osobe koja na sobnom biciklu može voziti samo u mjestu, simbolično pokazujući kako se fizička nemoć stapa s društvenom nemoći u kojoj “pliva” većina.