Čine li Jala Brat i 2Cellos pravu razliku publike istoka i zapada?

Muzika - regija Muzika BiH Show Time

Ako je suditi po jednoj ad-hoc mapi najpopularnijih internetskih video kanala na kontinentu, BiH publika je ‘na dnu kace’, zajedno sa onom iz Srbije, dok su naša bivša braća sa zapadne strane jedan sasvim prefinjeni svijet.

Ovdašnji su mediji prenosili ovih dana rezultate neimenovane potrage za najpopularnijim YouTube kanalima, čiji je rezultat predstavljen na mapi koja oslikava sklonosti publike u svakoj od zemalja Evrope.

Za Bosnu i Hercegovinu se navodi da je pod vlašću ”Imperije”, kanala producentske kuće iz koje dolazi sarajevski turbo-reperski dvojac Jala Brat i Buba Corelli. Kanal ima više od pola miliona pretplatnika, a neki njegovi spotovi više od 30 miliona pregleda.

Tanka je linija što nas spaja i razdvaja, pa naše istočne komšije preferiraju IDJVideo.tv kanal sa blizu 1,9 miliona pretplatnika i mjesto koje okuplja viralne zvijezde kao što su Neni, Cvija, Micka, Eka, Beca, Kurtovitez, Sandra Afrika… koji k’o od šale prebacuju miliončiće pregleda.

Zapadni susjedi su nam već ozbiljna priča, ako ćemo vjerovati mapi.

U Hrvatskoj najviše pretplatnika ima kanal 2Cellosa (blizu 3 miliona), a u Sloveniji vodeći je Tiger Productions (2 miliona), kanal čije su zvijezde smiješni životinjski svijet, cute babies i sl.

Da se poredimo sa pravim Zapadnjacima? Britanci režu vene zbog Eda Sheerana (27 miliona subscribera), u Francuskoj zakon je David Guetta (15 miliona), a Nijemci k’o Nijemci – kanal freekickerz, specijaliziran za nogometne slobodne udarce vodi sa više od 6 miliona pretplatnika.

Naš komentar – napisali smo ga poodavno:

Glas.ba otkriva veliku prevaru: tajna milionskih You Tube pregleda