music show

I muzičarima i publici: vidite senzacionalne ‘tajne’ zanata

Glas.ba RTV

Led Zeppelin interactive video

Senzacija interaktivnog videa

Ova priča je, zapravo, počela još 2010. godine, formiranjem medijske i tehnološke kompanije Interlude, koja ima sjedišta u New Yorku, Los Angelesu i Tel Avivu, koja se spacijalizirala za interaktivne multimedijalne video spotove. Osnova njihovog klipa, za primjer, sadrži 174 pojedinačnih dijelova filma, a korisnici sami kontroliraju iznimno veliki broj permutacija (98.304).

Veću pažnju na sebe skrenuli su radom na interaktivnom videu za Dylanovu slavnu temu Like a Rolling Stone, dok je najnovije djelo nastalo u saradnji sa Warner Music Group i S-Curve Records na projektu za američki indie pop trio AJR. U njemu se nudi šest interaktivnih iskustava koja korisnicima omogućuju niz vrlo zanimljivih opcija.

Kako to izgleda, provjerite u ”voajerskom” spotu za “Trampled Under Foot” grupe Led Zeppelin (link je ovdje), poslije kojeg možete odgledati klasični spot zbog usporedbe.

Takođe, evo linka i za AJR projekt.