music show

I muzičarima i publici: vidite senzacionalne ‘tajne’ zanata

Glas.ba RTV

Adele


Adele dominantna s klasičnim pristupom

Moramo početi ovaj popis s novom kraljicom, britanskom pjevačicom Adele. Kada je jedno vrijeme nestala, industrija je prestala govoriti o njoj, ali kad se vratila, učinila je to na najbolji način. Album “25” (novembar 2015.) lansiran je briljantno, a prema Nielsen Music prodan je u rekordnih 3,38 miliona primjeraka samo prvih sedam dana, dok je singl “Hello” srušio rekord za najgledaniji video na VEVO u 24 sata, ostvarivši 27.7 miliona pregleda.

Pa pogledajmo njezine strategije. Suprotno trendu 2016. godine, ona je odbila ponuditi album putem streaming usluga samo da bi se povećao prihod. Osim tradicionalnih pristupa medijima, učinila je dvije presudne stvari. Prva je bila besplatan koncert u New Yorku dva dana prije nego što je album objavljen, a kroz postupak registracije publike za taj koncert dobila je milione adresa e-pošte svojih obožavatelja. Drugi je bio stalni press materijal sa svježim sadržajem, ubrzo nakon izlaska albuma.