music show

I muzičarima i publici: vidite senzacionalne ‘tajne’ zanata

Glas.ba RTV

Glavno pitanje za sve muzičare glasi: kako efikasno i što prije doći do publike, a publici svakako mogu biti zanimljivi načini kako to čine. Evo nekoliko atraktivnih načina, od retro-klasičnog, preko futurističkog do najstarijih trikova sa ‘golotinjom u javnosti’.

Prošla godina je bila još jedna burna za muzičku industriju, obilježena razvojem i međusobnim nadmetanjem streaming platformi. Apple je uložio mnogo energije u definiranju njegove uloge u modernom glazbenom iskustvu, a Google je nedavno pokrenuo YouTube Music – tiho, ali s pozitivnim feedbackom potrošača.

U tom kontekstu, evo nekih zapaženih poteza iz bijelog svijeta (ali i sa domaćim primjerima) kojima su u izraženoj mjeri neke muzičke zvijezde mijenjale standarde ili postavljale nova pravila igre.

Svega tu ima, od retro-klasičnog metoda (ko kaže da se uvijek i po svaku cijenu moraju pratiti trendovi i tehnološka čuda?), preko, ipak, futurističkih novotarija, pa sve do najstarijih trikova sa ‘golotinjom u javnosti’ na kraju ove priče.

Prva, pak, priča je pristup prema marketingu i promociji kakav ima nova pjevačka kraljica Adele, koja nije bez razloga jedan od najprodavanijih artista ikada, jedna od najvećih žena u muzici svih vremena, dobitnica niza najvećih nagrada i upisana čak u Guinnessovu knjigu svjetskih rekorda.

tehnologija & marketing