Milica Pavlović, Deichmann

Milica Pavlović novo lice Deichmanna

Ljepota Metropol Samo urbano

Milica Pavlović postala je prva brend ambasadorica kompanije Deichmann u Bosni i Hercegovini.

Najveći evropski maloprodajni lanac obuće Deichmann sklopio je partnerstvo sa popularnom srpskom pjevačicom Milicom Pavlović povodom predstavljanja nove kolekcije za jesen/zimu.

Sponzorski tekst

Iako je kompanija već sarađivala sa poznatim damama na globalnom nivou, ovo partnerstvo je jedinstveno, jer prvi put da njemački brend Deichmann ima lokalnu celebrity kampanju u našoj zemlji.

– Poznato je da žene njeguju strast prema cipelama, a upravo to je jedan od razloga zašto sam ponosna na saradnju sa jednom od vodećih kompanija u svijetu kada je riječ o obući, – rekla je Milica i nastavila – To što sam dio ove kampanje predstavlja sjajan način da proslavim svoju ljubav prema cipelama. Ne samo da cipele predstavljaju ključni modni detalj koji dopunjava svaku odjevnu kombinaciju, već odražavaju i vaš pristup životu, vašu ličnost i utječu na način na koji vas ljudi doživljavaju. Ne radi se samo o odabiru pravog para cipela, već o pisanju vaše individualne životne priče, korak po korak, uz svaki model koji ste ikad nosili.

Milica Pavlović, Deichmann

Milica već godinama vlada muzičkom scenom, svojim upečatljivim vokalom, brojnim hitovima i scenskim nastupima koji mogu da se porede sa svjetski poznatim zvijezdama. Poznata po svom atraktivnom izgledu i talentu za muziku i ples, Milica ima i odličan smisao za modu i postavlja trendove, što je čini savršenim ambasadorom za novu Deichmann kolekciju.

’’Milica Pavlović za Deichmann’’, nova kolekcija za jesen/zimu 2019. godine, sastoji se od četiri različite kategorije obuće, koje prate modne potrebe žena u svakoj prilici, od jutra do večeri. ’Chunky’ patike, plitke čizme, čizme sa nitnama i štikle – kolekcija naglašava urban i moderan stil ukrašen zanimljivim detaljima kao što su pertle, animal print, sjaj i šare u jarkim bojama.

Kolekcija je sada dostupna u svim DEICHMANN prodavnicama u Bosni i Hercegovini. Također možete da je pogledate i na www.deichamann.com.

Milica Pavlović, Deichmann

Kompanija  DEICHMANN SE sa sjedištem u Essenu (Njemačka) osnovana je 1913.  godine i u stopostotnom je vlasništvu osnivačke porodice.

Kompanija je tržišni lider u evropskoj maloprodaji cipela. Sa više od 4000 prodavnica i 40 online prodavnica širom svijeta, kompanija zapošljava više od 40.000 ljudi. Pod imenom DEICHMANN postoje poslovnice u Njemačkoj, Austriji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Danskoj, Estoniji, Francuskoj, Mađarskoj, Italiji, Letoniji, Litvaniji, Poljskoj, Portugalu, Rumuniji, Rusiji, Srbiji, Slovačkoj, Sloveniji, Španiji, Švedskoj, Turskoj i Velikoj Britaniji. Osim toga, grupa je zastupljena u Švajcarskoj (Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport), Holandiji i Belgiji (vanHaren) i u SAD-u (Rack Room Shoes/Off Broadway). U Njemačkoj, Roland SE također pripada grupi. Sa obućom MyShoes SE kompanija je zastupljena u Njemačkoj, Austriji,  Švajcarskoj, Poljskoj. U vlasništvu kompanije je i SNIPES Group, sa poslovnicama  u Njemačkoj, Austriji, Švajcarskoj, Francuskoj, Holandiji, Belgiji, Španiji, Portugaliji i Italiji. Uskoro će biti otvorene i Deichmann prodavnice u Dubaiju sa franšiznim partnerom. Kompanija prodaje obuću i u Kini putem online platform T-Mall Global.
Milica Pavlović, Deichmann