Sarajevska Brending konferencija: trebamo se igrati, rizikovati i ne plašiti se svojih mogućnosti

Metropol Samo urbano

Predavači koje smo u nekoliko proteklih dana slušali na devetoj Brending konferenciji, uspjeli su pomjeriti granice razumijevanja marketinga i otvoriti nove prozore poimanja organizacije i strategije poslovanja.

Shodno “duhu vremena“, pod sloganom “Hack the influence”, ovogodišnja tema bio je uticaj, a Historijski muzej u Sarajevu pretvoren je u veliku učionicu za sve koji vjeruju da je edukacija temeljni preduslov za uspjeh.

O frekvenciji sadašnjeg trenutka, koji se ogleda u beskrajnoj potrebi za novim marketinškim pravcima i strategijama, a u spomeniku vremena kakav je Historijski muzej Bosne i Hercegovine, govorilo je 5 brilijantnih stručnjaka. Iako izgovorena i demonstrirana iz različitih perspektiva, konferenciju je obilježila jedinstvena poruka: trebamo se igrati, rizikovati i ne plašiti se svojih mogućnosti. Najvažnije od svega, u tom procesu moramo dati mnogo više da bismo imali pravo očekivati nešto zauzvrat.

Branding konferencija 2019

Kako pronaći balans, kako iskristalizirati najjasnije i najsnažnije poruke, kako doprijeti do srca ljudi, kako ostvariti historijski uticaj?

Na ova pitanja, mnogo više od odgovora su nam dali Ravid Kuperberg, koji je predstavio sjajne alate za strukturiranje naših misli, Michela Magaš, koja je predstavila svoj impresivni rad na fuziji muzike i inovacije, Mihnea Gheorghiu, koji je prisutne fascinirao primjerima hrabrih svjetskih kampanja na kojima je i sam radio, Mark Shayler, koji nam je dokazao da za dobre rezultate moramo biti hrabri i zauzeti stav, te Will Rust, koji nam je pokazao kako ponekad i glupost može kreirati nevjerovatne i pozitivne promjene.

“Pozitivne reakcije svih prisutnih jedan su od razloga zašto smo iznimno zadovoljni devetom Brending konferencijom. Svaka od tema je bila specifična, predavači su bili neizmjerno zanimljivi, a sve skupa i dalje je bila jedna zaokružena cjelina. Prisutni su dobili uvid u trendove iz više uglova i to nam je bilo posebno značajno.”- izjavila je ovim povodom Vesna Beganović, CEO agencije Via Media, koja je organizator ovog najvažnijeg strukovnog događaja, kada su u pitanju marketing i komunikacije u BiH.

Vođeni sjajnom Naidom Kundurović u ulozi moderatorice, još jednom smo na Brending konferenciji imali rijetku privilegiju da svjedočimo jedinstvenom spoju biznisa, umjetnosti, inovacije i kreativnosti. Prisutni su se složili da je deveta Brending konferencija bila najraznovrsnija i najbolja od svih do sad, a iz agencije Via Media su pozvali na susret i 2020. godine, na desetu, jubilarnu, Brending konferenciju za koju pripreme počinju već sutra.

Branding konferencija 2019

Također, ove godine su, po treći put u Bosni i Hercegovini, mladi kreativci testirali svoje vještine i talente na Young Lions BiH takmičenju, organizovanom u partnerstvu sa Brending konferencijom.

Timovi sastavljeni od po dvoje agencijskih ili nezavisnih profesionalaca starosti do 30 godina, odmjerili su snage u kategorijama Design, PR i Digital. U 24 sata, koliko su imali na raspolaganju, ponudili su svoje vizije društveno odgovorne kampanje za UNICEF, vodeću organizaciju za promovisanje prava djece i njihovu zaštitu.

Iskusni profesionalci marketing i komunikacijske industrije, Veljko Golubović, Brankica Janković, Marija Vićić, Nermin Nino Kasupović i Nela Kačmarčik bili su članovi žirija koji su odlučivali o dobitnicima nagrade. Oni su, među 10 takmičarskih timova, proglasili pobjednike u kategorijama PR i digital, pa je tako najkreativniju kampanju u PR kategoriji imao tim Via Media, dok je u Digital kategoriji pobjedu odnio tim Atlant.

Grand Prix je ove godine otišao u ruke tima Via Media, tako da će Bosnu i Hercegovinu na najvećem festivalu kreativnosti u svijetu, Cannes Lions, predstavljati dvije dame, Aida Hadžić i Hana Trokić.

“Ove godine se obilježava 30 godišnjica konvencije o zaštititi dječjih prava. Znam da to zvuči kao dosadan dokument, ali je to najšire ratificiran dokument o ljudskim pravima na svijetu. To je bio povod za kreiranje zadatka koji smo predali u ruke mladim kreativcima. Koliko smo zadovoljni zbog rješenja koje smo dobili na Young Lions BiH takmičenju najbolje će reći činjenica da od ponedjeljka već počinjemo sa razgovorima o implementaciji ideje.”- izjavila je Geeta Narayan, predstavnica UNICEF-a u BiH.

Putovanje u Cannes, smještaj i petodnevna festivalska avantura ukupne vrijednosti 10 000 KM, samo su dio GRAND PRIX nagrade koju su osvojile pobjednice BiH takmičenja. Daleko značajnija vrijednost krije se u samoj činjenici da je ovo prilika za prisustvo na centralnom okupljanju svjetskih zvijezda kad je u pitanju kreativna industrija. To sa sobom donosi upijanje znanja, novih informacija, priliku za razmjenu ideja sa najboljim od najboljih i zaraznu energiju koja će se bez sumnje reflektovati na budući rad naših pobjednika.

Mladi lavovi u fotogaleriji: