Huljic,YouTube screen

Obradom klasika Olivera Dragojevića, autor Tonči Huljić ostvario čudo

Muzika - regija Show Time

Velike stvari u muzici ne događaju se u hitovima, već u pjesmama koje uglavnom budu na margini percepcije masovne publike, ali ostaju friške i uzbudljive jako dugo vremena.

Voljeli ili ne opus ”muzičke hulje”, Tončija Huljića, njegov trag na pop sceni je neizbrisiv.

Svejedno je li riječ o megauspješnim brojevima zabavne muzike u osamdesetim, iz vremena njegove grupe Magazin, ili crossover epizodi od kraja devedestih i rad sa internacionalnim kvartetom Bond i Maksimom Mrvicom, ili najnovije Madre Badessa poglavlje, Huljić je znatiželjan, inovativan, provokativan, sve, samo ne prosječan.

Objavljujući nedavno video spot svoje instrumentalne obrade ‘‘Dva put san umra”, jednog od klasika iz pjesmarice Olivera Dragojevića, uspio je postići čudo – i veliku stvar u muzici sa hvalospjevima kritike i veliku pažnju običnih slušatelja. Upravo su njihovi komentari spota raznoliko zanimljivi, ali nepodijeljeno ispunjeni oduševljenjem.

Cjelinu s melodijom čini produkcijski jednostavan i čist video (režija Rino Barbir) u kojem stolica na plaži u nekom trenutku ostane prazna, ali ispod nje su i dalje note na papiru, što je ingeniozna metafora o trajnosti djela Olivera Dragojevića, a u ovom slučaju i Tončija Huljića.

Ukratko, imamo jedan od genijalno osmišljenih instrumentala, emotivan, bogat i moćan, zahvaljujući saradnji s orkestrom Zagrebačke filharmonije i Akademskim zborom “Ivan Goran Kovačić”, sympho-minijaturu uz koju samo zanijemite, a dodati treba i zanimljiv detalj: tekst za vokalni original Tončijeve pjesme napisala je Vjekoslava Huljić, dok je nadahnutu novu orkestraciju za instrumental uradila Hana Huljić.