Antonija Sola-Magic

Antonija Šola vs. Magic Fingers: glamur na morski i kontinentalni način

Muzika - regija Muzika BiH Show Time

Zagrebačka pop diva novi je spot snimila na luksuznoj jahti (domaće proizvodnje), a zeničko-visočki reper u luksuznom BMW-u (domaćeg uvoza) i to su jedina dodirna mjesta glamura na hrvatsko-morski i bosansko-kontinentalni način.

Pop glamur ima univerzalni jezik i kada ga predstavljaju domaće/regionalne zvijezde, kao što je to zanosna zagrebačka pjevačica Antonija Šola, skoro nikakve razlike sa svjetskom slikom i prilikom nema – sve pršti od sjaja, bezbrižnosti, ludovanja i senzualnosti.

Antonija sa društvom ljetuje duž obale Jadrana, na luksuznoj jahti (uz podatak da je proizvedena u Hrvatskoj) i na njoj je snimljen njezin novi spot njezine nove autorske pjesme ”Bitango moja”, u kojem je sve (ne)stvarno glamurozno, od morskih kadrova do zanosnog tijela pjevačice, od ludovanja do mirisa neobavezne ljetne avanture.

Nedostižan je to svijet za većinu, ali da oku (i snovima) itekako prija, pokazuje, recimo, podatak da Antonija Šola u svojoj virtualnoj društvenoj mreži okuplja 150.000 pratitelja.

S druge strane, iako im je svijet o kojem u songovima govore obojen tamom, zanimljivo je da se hip hoperi (posebno američki) u video spotovima nadmeću u glamuru, okruženi neodoljivim ženama, svilom i zlatom, bezobraznim bogatstvom. Izašavši iz geta, oni, zapravo, i jesu bezobrazno bogati.

Ipak, taj hip hop glamur nema univerzalni svjetski jezik.

U bosanskoj imaginaciji, njegov vrhunac slike je snimiti spot u ”beemvejcu”, u okruženju koje ne nudi nikakva maštanja.

Magic Fingers iz Visokog, rođen kao Tarik Burko u Zenici, ranije je singlom ”Prokleti” najavio skorašnji izlazak istoimenog albuma, a novi njegov uvod je video ”Roberto Kavali”. To je još jedan dodir glamura, jer Cavalli je slavni talijanski modni dizajner, koji prodaje luksuznu odjeću i skupocjene parfeme (ali bi Magic Fingers ipak kupio odijelo Versace).

U dva glamura, pop blještavila i hip hop oporosti, prvi, makar slikom, izgleda stvarnije.