Borisa Curic, student Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu

Danas još uče, sutra će biti vrhunski reditelji – ili, kako velike tvrtke mogu potaći kreativnost

Metropol Samo urbano

Ovo su vijesti koje obično završavaju u sporednim rubrikama, a zapravo zaslužuju posebnu pažnju i trebaju biti putokaz brojnim velikim tvrtkama kako da poticanjem kreativnosti mladih autora ostvare obostranu korist.

Grawe osiguranje je jedan od evropskih lidera u poslovima osiguranja, a njihovo znanje i ugled su utemeljeni na respektabilnih 190 godina tradicije poslovanja matičnog društva iz Austrije.

U Bosni i Hercegovini Grawe osiguranje d.d. Sarajevo stiglo je, pak, do 20. rođendana, što nije mali jubilej u jednoj mladoj i maloj državi i zaslužuje da bude obilježen na poseban način. U ovoj priči ta posebnost glasi: za novu promotivnu kampanju angažirali su studente Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu.

Velike tvrtke uglavnom ne riskiraju i kampanje povjeravaju velikim i provjerenim produkcijama. U Graweu su odlučili povjerenje dati studentima, koji još uče, ali imaju ogromnu dozu entuzijazma i kreativnosta. Drugim riječima, floskulu o ”društveno odgovornim kompanijama koje doprinose zajednici u kojoj posluju” Grawe je pokazao na djelu.

Rezultat?

”Sretni smo što su studenti razumjeli glavnu poruku i misiju GRAWE osiguranja te uspješno kreirali TV spot. Kroz ovu saradnju oduševila nas je kreativnost i profesionalizam kompletne Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu, i uvjerili smo se zbog čega diplomci Akademije spadaju među najbolje svjetske režisere, producente, glumce, scenariste, dramaturge” izjavio je predsjednik Uprave GRAWE osiguranja d.d. Sarajevo, Fikret Hodžić.

Pjer Žalica, dekan Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu
Pjer Žalica, dekan Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu

Zadovoljstvo dijeli i Pjer Žalica, dekan Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu, koji projekat saradnje sa GRAWE osiguranjem ocjenjuje izuzetno značajnim, jer u nastavni proces uvodi vrlo specifičan aspekt prakse, neophodan i kao studentsko iskustvo i kao priprema za profesionalni život.

Tim sarajevskih studenata, dakle, dobio je priliku da prođe kroz cijeli profesionalni i produkcijski proces stvaranja spota za respektabilnog klijenta, koji je Boriša Ćurić (naslovni foto), student Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu, koji je u projektu imao ulogu režisera, doživio na ovaj način:

“Na hrabru odluku i ukazano povjerenje GRAWE osiguranja, te uz superviziju naših profesora, mi smo odgovorili sa velikom željom i trudom da to napravimo na očekivanom profesionalnom nivou. GRAWE osiguranje je od samog početka pristupilo sa strpljenjem i otvorenošću koja do završetka projekta nije zloupotrebljena sa naše strane. To nam je pružilo priliku da se bavimo projektom na način da krajnji rezultat bude što bolji. Svaka saradnja gdje studenti mogu raditi u punim profesionalnim uslovima i time steći neophodno iskustvo može biti samo od koristi sa sve”.