Savjet muzičarima da se uključe u nove trendove

Muzika BiH Show Time

U Beču je Od 29. 9. do 1. 10. priređen muzički festival i konferencija pod nazivom Waves Vienna.

Osim što je okupio veliki broj izvođača na brojnim nastupima, događaj je zanimljiv upravo zbog konferencijskih sadržaja, na kojima su delegati iz centralne Europe mogli čuti puno zanimljivih panela i informacija, a mi smo izdvojili najvažnije – i preporukama bendovima i muzičarima i po savjetima producentima te ostalim sudionicima muzičke industrije.

Kreativna Europa
EK je u programu Kreativne Europe razvila fond za ulaganje u razvoj kulturnih i kreativnih sadržaja s ciljem dijeljenja kulture preko granica. Projekt je predstavljen na Wavesu, a naglašen je i bitan muzički dio priče, koji se rasplamsava nakon razvoja ETEP i CEETEP programa, koji umrežavaju festivale, medije i talente na europskom nivou i ulažu u talente poput Adele, Ibeyi, Mo ili pak Dubiozu kolektiv.

Savjet bendovima
Do sada je vrijedilo pravilo da će bend uspjeti ako svoju muziku ubaci u reklame. Novi savjet bendovima i svim muzičarima jeste da se ubace u gaming sektor. S obzirom na veličinu gaming industrije, razvijajaju se specijalizirani producenti i kompozitori koji rade isključivo za video igre, a upravo je na jednom od predavanja Waves naglasio taj novi trend.

Playliste
Novi stari trendovi su playliste i streaming koji preuzimaju primat istaknuto je na panelu “Playlist Marketing”. Playliste su postale važne u promociji bendova, a obim je ogroman, te oko 50 miliona korisnika streaminga sluša playliste.

Još jedna zanimljiva preporuka se može izvući iz primjera njemačke muzičke industrije, koja je vrijedna fantastičnih 11 milijardu eura i zapošljava više od 127.000 ljudi. Njemački trendovi pokazuju da raste broj manjih boutique festivala, kao i privatnih festivala, te da gotovo svaki grad ima svoj besplatni festival na otvorenom, što je već postala bitna stavka turističke ponude države.

(foto: festivalski web)