U2, Bono Vox

Ne izmišljajmo toplu vodu, učimo od najvećih

Brbljaonica Muzika - svijet Show Time

Kad zasjednete na vrh, kada imate milione fanova i oni bez previše vašeg truda brzo saznaju sve što radite – trebate li se, onda, naprezati da smišljate marketinške inovacije? Ili veliki upravo zbog toga ostaju veliki, jer nikada ne prestaju to činiti?

Suprotno od (uglavnom našeg) uvjerenja da najslavnije muzičke zvijezde više ništa ne trebaju činiti za održavanje slave, u svijetu je itekako jasno da je to, u današnjim okolnostima naročito, konstantan posao i da se publika brže gubi nego se stiče.

Biti uvijek korak ispred drugih… pokazuje ovih dana slavni U2. U vrijeme modernih elektronskih i virtuelnih komunikacija, odlučili su se za potpuno zaboravljenu formu – slanje pisama, koja stižu u sandučiće. Koja u ruci imaju personal touch.

Ni pisma nisu uobičajeni reklamni tekst. Na listu se, kroz siluetu muškog i ženskog lika, nazire tajnovita poruka ‘Blackout … It’s clear who you are will appear … U2.com’ iz koje se naslućuje nedavna naznaka da bi ove zime grupa U2 mogla objaviti novi album.

Piši, piši mi, da l’ još me voliš ti?
Piši, piši mi, još ove jeseni
Kaži tko, kaži tko ljubi te
Tko mi krade te, krade od mene, uzima mi sve?

U2 promo