Vatreni poljubac

40 godina recepta za rock and roll

Muzika - regija Muzika BiH Show Time

Sarajevska hard rock grupa Vatreni poljubac je 6. 8. 1979. započela u Beogradu, u studiju PGP RTB-a, snimanje svog drugog studijskog albuma “Recept za rock ‘n’ roll”.

Riječ je o dvostrukom albumu sa 16 numera koje je napisao i aranžirao gitarista i pjevač Milić Vukašinović. Obzirom da je on još puno ranije, u vrijeme rada s Indexima i Bijelim dugmetom, u kojima je bio bubnjar, priželjkivao da osnuje svoju grupu i već tada počeo pisati pjesme, skupio je toliko materijala da je već godinu dana poslije debitantskog izdanja mogao uraditi i dvostruki LP.

Hard rock izraz standardnog trija Milić je začinio svojim osebujnim autorskim stilom, koji se s jedne strane temeljio na obilnom korištenju folk elemenata, kao u instrumentalu “Rock kolo”, a na drugoj vrlo izražajnoj erotici, što je izraženo u pjesmama “I ja bih se ljubio, ali nemam s kim”, “Usne moje da te ljube, sve ću da ti dam”, “Ostani samo još jednu noć” i drugima. Hit albuma pak bila je naslovna numera.

Pored Vukašinovića, grupu Vatreni poljubac u ovo vrijeme su činili još bubnjar Perica Stojanović i basista Šefćet Hodža.

Mnogima je manje poznato da je Milić Vukašinović u ovo vrijeme počeo pisati pjesme i za narodnjake, a jedna koju je upravo 1979. godine uradio za Hanku Paldum, “Voljela sam, voljela”, postala je megahit koji je obilježio cijelu karijeru sarajevske pjevačice folka.

Zabilježimo još da je otprilike u isto vrijeme, početkom osmog mjeseca 1979. godine, zagrebačka rock grupa Aerodrom u ljubljanskom studiju Akademik započela snimanje pjesama za svoj debitantski album “Kad misli mi vrludaju”, kojeg je kao hit obilježila naslovna pjesma.

Grupu je prethodne godine osnovao gitarista Jurica Pađen, koji je do tada bio član Parnog valjka, a prvu postavu s njim su još činili pjevač Zlatan Živković, klavijaturist Mladen Krajnik, basista Remo Krstanović Kartagine i bubnjar Paolo Sfeci.

Ako niste znali: prvi kandidat za pjevača Aerodroma bio je tada nepoznati Jura Stublić, ali je Pađen, ipak, odustao od te ideje jer je procijenio da Jurin preduboki glas neće odgovarati njegovoj ideji sympho rocka. Jura se onda priključio u to vrijeme također malo poznatoj Azri (a kasnije formirao Film), dok je  frontmen Aerodroma postao Zlatan Živković – koji je do tada bio bubnjar.