billie-eilish

Billie Eilish, milenijalka koja je sama isprovocirala muzički etablišment i postala senzacija

Muzika - regija Show Time

Priča o 17-godišnjoj planetarnoj pop senzaciji vrlo je slikovita za generaciju milenijalaca, za koju je internet alat kojim mogu ostvariti sve što požele.

U neka davna muzička vremena za veliki uspjeh je trebalo puno sreće, novca, dobrih veza ili slučajnih okolnosti. No, dobro, i danas su to dominantna pravila igre, ali milenijalci u njih puno lakše uskaču, beskompromisno uzimajući ono što im internet pruža.

Imala je nepunih 14 godina kada je Billie Eilish Pirate Baird O’Connell (a s 11 je počela pisati i pjevati svoje songove) uradila pjesmu ‘’Ocean Eyes’’ i postavila snimak na Soundcloud, a par mjeseci kasnije objavila i video spot. To je bio početak onog što se zove ‘američki san’ – prvo mali izdavač Darkroom, a onda Interscope počinju izdavati njene pjesme, da bi danas samo taj njen debitantski uradak imao ukupan saldo od 194 miliona streamova.

Billie Eilish jeste originalna u pop žanru, ali njena slava se širila samo zahvaljujući viralnom svijetu. Na zvaničnim top listama pjesme joj u Americi nisu ulazile ni među top 50, no internet je ‘gorio’ – sve njene pjesme na streaming servisima preslušane su više od pet milijardi puta.

Nakon što je očarala pjesmama ”when the party’s over“ i ”you should see me in a crown“, objavila je nedavno novu ”bury a friend“ i njome zvanično najavila debitantski album „WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?“, čija objava slijedi 29. 3.

Da je Billie generacijska heroina pokazuje podatak da je za samo nekoliko dana novi spot pregledan više od 27 miliona puta

Prema Deezer podacima o stremaingu, na našem govornom području (BiH, Hrvatska, Srbija) njene pjesme su na začelju liste 100 najpopularnijih, u sve tri zemlje oko 80. mjesta, ali Billie Eilish ‘’nije ona koja prati trendove, već ih stvara i pritom ne pristaje na kompromise”, pa našoj prosječnoj publici treba dati malo više vremena.