Indirekt(no): kako postati uspješniji muzičar – i zaraditi?!

Muzika - regija Show Time

Music & art festival Indirekt u Beogradu će, od 5. do 8. 10., ponuditi niz koncerata alternativnih izvođača, ali se posebno važnim čine neke ekspertne prezentacije koje bi svi iz muzičke struke trebali čuti.

Svjetionik nezavisne umjetnosti, kako festival Indirekt opisuju organizatori, izvorno je rođen u Istri (i ovogodišnje izdanje priređeno ljetos u Umagu), dok će treće izdanje u Beogradu biti održano od ovog četvrtka do nedjelje, na četiri lokacije, sa posebnim programima za svako od mjesta.

U muzičkom programu Indirekt će ponuditi 20-ak izvođača, koji stižu od svuda sa Starog kontinenta, a spomenimo samo regionalne.

Iz Srbije su izabrani Triko, Bitipatibi, Moloa, Presing, Auf Wiedersehen, Dogs In Kavala, Nadja i Ana Avramov, sa alternativne hrvatske scene stižu Sleepyheads, Baden Baden i (The) Lesser Men, a po jedan izvođača predstavljaju Crnu Goru – Haze & Ash, Sloveniju – Jakob Koval i BiH – Sir Croissant, indie folk kantautor iz Banja Luke.

Ne treba sumnjati da će tu biti sjajnih koncerata, no jedinstven sadržaj Indirekta su neke eskpertne prezentacije o temama vrlo zanimljivim za sve aktere muzičke scene, a posebno mlađu generaciju i one koji tek žele da se nametnu.

Auf Wiedersehen

Tako će Indirekt predstaviti ”predavača koji u malom prstu ima sve tajne uspjeha u glazbenoj industriji”. On je Daggan Stamenkovic i bavi digitalnom distribucijom muzike od 1999., te će iz prve ruke otkriti šta je potrebno ‘malim’ umjetnicima da narastu u vrijeme digitalne ere.

Certificirani YouTube stručnjak i Google regionalni trener Bodrogi Andras će objasniti kako najbolje iskoristiti mogućnosti YouTube kanala, kako pristupiti angažiranju fanova, rastu broja pretplatnika, kreiranju sadržaja, analizi podataka i konačno – o zaradi na YouTubeu

”Kako promovirati glazbu izvan regije? Da biste u tome uspjeli, ne trebate nužno izaći iz države, dovoljno je naučiti pametne marketinške trikove na društvenim mrežama”, sažetak je teme o kojoj će govoriti Andrew Apanov, osnivač agencije digitalnog marketinga za glazbene brendove.

Sva tri workshopa se priređuju jedan za drugim, 6. 10. od 11.30 na lokaciji Dorćol Platz.

Detalje i rasporede svih programa beogradskog Indirekta potražite na stranici festivala.

Indirekt festival, Dope Calypso