Ko to tamo peva – novi glazbeni trend u regiji, ili konačno o muzici u svijetu advertisinga

Metropol Samo urbano

U programu Weekend Media Festivala u Rovinju, među nekoliko uzbudljivih panela poput ‘Svi predsjednikovi ljudi’ i ‘Kako zadržati najbolje kad svi žele otići’, posebnu pažnju u muzičkoj zajednici će privući rasprava o vrtoglavoj popularnosti novih žanrova te utjecaju digitalnih platformi na trendove u muzici.

U Zagrebu je službeno predstavljen program 12. Weekend Media Festivala, koji će u Rovinju biti održan od 19. do 22. 9. 2019. i koji će, kao općeprihvaćeni najveći ovdašnji komunikacijski festival, okupiti više od 5000 sudionika iz svih zemalja regije.

Festival otvara legendarni čelnik Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Biver koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati održati Weekend Masterclass predavanje u najprestižnijem hrvatskom hotelu, Grand Park Hotelu Rovinj te otkriti tajne vođenja luksuznih brendova.

Najpoznatiji ljudi muzičke scene Balkana, Severina, Tonči Huljić, Stefan Đurić Rasta i Relja Milanković Reksona, na panelu Ko to tamo peva? – Novi val glazbenih trendova u regiji raspravljat će o vrtoglavoj popularnosti novih žanrova te utjecaju digitalnih platformi na trendove u muzici.

Boris Kovaček, Irena Kregar Šegota, Nikola Vrdoljak i Martina Pintarić
Boris Kovaček, Irena Kregar Šegota, Nikola Vrdoljak i Martina Pintarić

Na panel diskusiji Svi predsjednikovi ljudi koji će okupiti vodeće novinare i PR-ovce, raspravljat će se o tome kako naši političari komuniciraju. Prije panela bit će proglašen i najbolji politički PR-ovac kojeg su u neovisnom istraživanju agencije Ipsos odabrali novinari koji prate rad Vlade i institucija. O političkim komunikacijskim promašajima bit će riječi i na panelu Seks, laži i nekretnine, a urednici nekih od najvećih medija raspravljat će zašto pada povjerenje u medije i koje su posljedice za društvo.

Na Weekendu će se raspravljati i o brojnim aktualnim temama koje obilježavaju poslovno okruženje u regiji. Kako u uslovima histerije, oko toga da svi žele otići raditi u inostranstvo, zadržati najbolje zaposlenike i stvoriti okruženje koje privlači najbolje talente jedna je od tema koja izaziva puno pozornosti. Uvod u panel Kako zadržati najbolje kada svi žele otići?, koji će okupiti vodeće HR stručnjake, bit će prezentacija istraživanja o najboljim praksama hrvatskih kompanija koji se uspješno odupiru hroničnom nedostatku zaposlenika, a kojeg je ekskluzivno za Weekend provela agencija Hendal.

Od tema na kojima će se diskutovati o stanju na TV tržištu ističe se A Brave New World: How Will The TV World Transform? na kojem će vodeći igrači iznijeti svoja mišljenja kako će se razviti regionalni TV i content ekosistem. Na Weekendu će biti i riječi o tome zašto globalne TV produkcije sve više biraju regiju za snimanje najpoznatijih serija i filmova te što moramo napraviti da od toga napravimo ozbiljan business?

Niz predavanja i rasprava bit će posvećeno digitalnim temama, od kojih izdvajamo panel diskusiju o umjetnoj inteligenciji za koju se pitamo predstavlja li opasnost za život čovjeka na koji smo danas navikli. Predavanje o tome kako evolucija turizma otvara brojne prilike za stručnjake iz marketinga i komunikacije održat će poznati španski stručnjak Eulogio Bordas.

Direktor programa Weekend Media Festivala Nikola Vrdoljak istaknuo je: “Weekend i ove godine okuplja najrelevantnije stručnjake iz regije koji će raspravljati o događajima koji su obilježili godinu iza nas i trendove koje očekujemo u nadolazećem periodu. Ove godine dominiraju teme iz TV businessa, proizvodnje contenta, novinarstva, kao i niz aktualnih poslovnih tema s kojima se u različitim oblicima susreću komunikacijski i business profesionalci u svim zemljama regije. Niz inostranih stručnjaka s nama će podijeliti znanja i prakse najrazvijenijih zemalja Europe i Amerike.“

Nikola Vrdoljak
Nikola Vrdoljak