trl-carsondaly-jenniferlopez

MTV (u panici?) vraća u program nekad čuveni Total Request Live

Film & Foto & TV Show Time

Nekada kultni muzički show, koji je na programu bio od 1998. do 2008. godine, vraća se 2. 10. s još većom produkcijom, kao vjerovatni odgovor na ekspanziju video kanala i društvenih mreža koje sve više uvode video sadržaje.

Total Request Live (poznat kao TRL) je bila popularna televizijska serija na MTV-u, koja je emitirana od ponedjeljka do četvrtka u originalnom trajanju od jednog sata, ali su se raspored i dužina emisije mijenjali tokom godina. Uprkos riječi “live” u naslovu emisije, mnoge epizode su, zapravo, unaprijed snimane.

Pored muzičkih video spotova, TRL je imao i svakodnevne goste i bio je poligon za promociju muzičara, glumaca i drugih poznatih ličnosti, a glasanje publike za deset najtraženijih muzičkih spotova dana, bio je važan barometar uspjeha.

Ipak, MTV je show odlučio ugasiti poslije specijalne trosatne epizoda finala, ”Total Finale Live”, 16. novembra 2008.

MTV

U međuvremenu u medijskom svijetu su se dogodile brojne velike promjene. Internet je počeo dominirati, pa je novi važan poligon promocije postao You Tube kanal, da bi već i drugi servisi i društvene mreže (prvenstveno Facebook) sve intenzivnije počeli razvijati svoje video platforme.

Ukratko, kao što je MTV, pojavljujući se 1981. godine, drastično počeo mijenjati muzički svijet (mnogi i danas tvrde – u lošem i totalno komercijaliziranom smjeru), tako su novi igrači donijeli nova pravila, mnogo demokratičnija nego što je i jedna televizija mogla ponuditi.

Odluku MTV-a da TRL opet pokrene, od narednog ponedjeljka, 2. oktobra, možemo tumačiti kao pokušaj povratka nekadašnje pozicije, pogotovo među ciljanom publikom između 16 i 35 godina starosne dobi.

Da su im očekivanja velika pokazuje podatak kako je originalni Times Square studio povećan za čak 6.000 kvadratnih metara, a premijera će biti show u kojem nastupaju Demi Lovato, Ed Sheeran i Romeo Santos. Uz to, nije slučajna tvrdnja iz uprave MTV-a da su spremni da show (čije izvorno izdanje sada opisuju kao društvenu mrežu prije društvenih mreža) bude platforma za važne društvene poruke: “Sada ne može biti bolje vrijeme da budemo aktivisti, nažalost. A mladi ljudi su na čelu toliko društvenih promjena.”

mtv_times_square
MTV Times Square studio