FENA Novost: Organiziran seminar za pedagoge tjelesnoga i zdravstvenoga odgoja

Desk FENA






[EMAIL TITLE]


2017-01-05 13:04:58

Organiziran seminar za pedagoge tjelesnoga i zdravstvenoga odgoja

MOSTAR, 5. siječnja (FENA) – Sportski savez Grada Mostara u suradnji s Pedagoškim zavodom Mostar i Zavodom za školstvo Mostar te uz potporu Ministarstva obrazovanja, znanosti, kulture i športa organizirao je danas u mostarskoj gradskoj vijećnici Seminar pedagoga tjelesnoga i zdravstvenoga odgoja za nastavnike i profesore s područja Hercegovačko-neretvanske županije (HNŽ).

– Svrha je okupiti sve nastavnike i skrenuti pozornost na značaj tjelesnoga i zdravstvenoga odgoja  te istaknuti značaj i ulogu svih pedagoga, odnosno nastavnika tjelesnoga i zdravstvenoga odgoja u procesu odrastanja mladih ljudia- kazao je viši sportski menadžer Sportskog saveza grada Mostara Dženan Šuta.

Dr. Enisa Gološ iz Pedagoškoga zavoda Mostar, govoreći o temi “Indeks inkluzivnosti u funkciji planiranja i programiranja”, podsjetila jr na to kako je riječ o metodologiji koja se primjenjuje već pet godina u srednjim školama, ali i u predškolskim ustanovama.

Po njezinima riječima, ta metodologija nudi školama neku vrstu upitnika pomoći i samoprocjene za unaprjeđenje kvalitete rada.

– Namjera je da  metodologiju primjene  indeksa inkluzivnosti uklopimo u samo planiranje i programiranje nastave tjelesnoga i zdravstvenoga odgoja – kazala je dr. Gološ, dadajući kako su nastavnici i profesori imali prigodu čuti kako i na koji način taj indeks inkluzivnosti, odnosno upitnik,  uporabiti u samom programiranju i planiranju.

Osim osvrta na godišnji program rada, objasnila je ona,  naglasak će biti stavljen na dnevni  plan i pripreme, kako i na koji način uključiti sve učenike, uključujući i djecu s poteškoćama, talentiranu i svako dijete kao individuu,  prilikom planiranja i priprema.

– U skladu s potrebama i zahtjevima svakoga učenika, nastavnik bi trebao uraditi planiranje i programiranje za jednu školsku godinu – pojasnila je dr. Gološ.

Prof. Lidija Jerković iz Zavoda za školstvo Mostar, dodala je kako je svrha te metodoligije primjene ideksa inkluzivnosti prepoznati različitu djecu, odnosno i djecu s poteškoćama i talentiranu djecu.  

Predavači na seminaru su bili i nastavnici s Edukacijskoga fakulteta Univerziteta u Travniku, Hrvatske asocijacije sportskih psihologa Zagreb i Agencije za strateško komuniciranje CMC doo.

 

 

 

(FENA) Z.N.

http://ift.tt/2iHovRG