FENA Novost: “Beč – Sada. Zauvijek” – Novi reklamni slogan turističke zajednice

Desk FENA






[EMAIL TITLE]


2016-10-27 12:36:38

“Beč – Sada. Zauvijek” – Novi reklamni slogan turističke zajednice

SARAJEVO/BEČ, 27. oktobra (FENA) – Na “Bečkoj turističkoj konferenciji”, održanoj 18. oktobra, Bečka turistička zajednica “WienTourismus” predstavila je novi međunarodni nastup turističkog brenda “Beč”. U centru nove strategije su gosti, odnosno njihov lični doživljaj užitaka.

Predstavljen je i novi logo te reklamni slogan koji sada glasi “Beč – Sada. Zauvijek”. Slogan je od 2009. godine glasio “Beč – Sada ili nikada” čime su ljudi pozivani na što skoriju posjetu Beču, a sam Beč brendiran kao “destinacija koju se mora posjetiti”. Novi logo više je usmjeren na emocije i želi podstaknuti čežnju kod klijenata.

 “WienTourismus” nastavlja sve aktivnosti internacionalizacije koja je u proteklih pet godina rezultirala povećanjem broja gostiju sa prekookeanskih tržišta za čak 78 odsto.

Još 2009. godine definisani su vodeći bečki aduti na turističkom tržištu, a to su “Carsko naslijeđe”, “Muzička i kulturna ponuda”, “Kulinarstvo” i “Zeleni Beč” i oni su i dalje noseći stubovi Beča kao brenda.

Sada je dodat i adut “Moderna metropola za kvalitetan život” koja objedinjuje titulu grada s najboljim kvalitetom življenja i teme kao što su pametni grad, raznolikost, sigurnost, čistoća, noćni život, arhitektura i kupovina.

U komuniciranju sa posjetiocima grada turistička branša će se držati emocionalne strane. Cilj turističke zajednice je da mnogobrojne bečke znamenitosti i druge ponude u gradu predstave kao individualne momente užitka, saopćio je EUROCOMM-PR Sarajevo – Predstavništvo Grada Beča.

(FENA) E.F.