Instagram

Možete li zarađivati od svog profila na Instagramu?

21. vijek Jedi moli voli Tehnologija

Živimo u svijetu interneta, a tehnologija, čini se, svakodnevno napreduje. Aktivnost na društvenim mrežama je, gotovo, neminovna. Ali, šta mislite da vrijeme koje provodite na ovakav način iskoristite za zaradu? Konkretno, na Instagramu.

Za “popunjavanje” novčanika treba vam dovoljan broj pratitelja,  pravi filteri, aplikacije i malo više aktivnosti.

Skrenut ćemo vam pažnju na platforme koje niču svakog dana poput Snapfluencea  (snapfluence.com) ili Brandera (branderlive.com) koje povezuju utjecajne face s društvenih mreža i kompanije, odnosno brendove. 

Bez panike, ne morate imati milione sljedbenika da biste došli u obzir.  

Čuli ste za pojam društveni influencer, zar ne? E, pa ljudi koji se mogu okititi tom titulom imaju više od 5000 pravih followera na Facebooku, Twitteru ili Instagramu. 

Sad ste tužni jer nemate čak ni 500 sljedbenika, a kamoli 5000… ali bez brige.

I to može proći, no vaš profil mora biti nešto posebno. Čak i ljudi koji se bave ovim platformama smatraju da je 5000 golem broj i znaju da onih 500, ali pravih, odanih i vjernih 500, može značiti puno. Primjerice, imate li 500 sljedbenika i svi vas doživljavaju kao osobu koja zna uživati u kavi, onda im vi možete reći u kojem ste kafiću popili najbolji espresso i većina će otići i probati tu kavu jer vam vjeruju. I onda to prenijeti dalje. To je golema vrijednost za taj kafić. 

Zaključak: Postajete, ugrubo rečeno, virtualna reklama koja se plaća.