FENA Novost: U Starom gradu u Mostaru otvoreno prodajno-promotivno mjesto meda

Desk FENA






[EMAIL TITLE]


2016-10-03 14:29:03

U Starom gradu u Mostaru otvoreno prodajno-promotivno mjesto meda

MOSTAR, 3. listopada (FENA) – U sklopu projekta „Tipični proizvodi kao pokretač razvoja ruralnih područja – TERRA – Putovi meda kroz Durmitor i Hercegovinu“, koje provodi Udruženje za poduzetništvo i posao LiNK Mostar zajedno s partnerima iz BiH i Crne Gore, danas je svečano otvoreno promotivno-prodajno mjesto meda u prostorijama „Okusi Hercegovinu“ u Starom gradu u Mostaru.

 Na tom će se mjestu, pored meda i proizvoda od meda kao prepoznatljivih hercegovačkih proizvoda, izlagati i prodavati drugi tipični proizvodi, priopćeno je iz Udruženja LiNK.

 Promotivno-prodajno mjesto je otvoreno prvog dana studijskog putovanja koje je organizirano za turističke djelatnike iz BiH i Crne Gore, kako bi se pobliže upoznali s novim prekograničnim turističkim proizvodom „Putovima meda kroz Durmitor i Hercegovinu“ ostvarenim u sklopu ovoga projekta.

 Predsjednik Udruženja za poduzetništvo i posao LiNK Mostar Tomislav Majić ovom prigodom je kazao kako je kroz ovaj projekt Hercegovina još više prepoznata kao turistička regija koja pored “Putova vina” sada ima i “Putove meda”, čime se proizvodnja meda i proizvodi na bazi meda podižu na razinu turističke atrakcije.

 – Zadovoljni smo što smo kroz projekt uspostavili promotivno-prodajna mjesta za prezentaciju i prodaju meda i drugih tipičnih proizvoda koji, uz druge komponente novog turističkog proizvoda, značajno doprinose turističkoj ponudi Hercegovine – kazao je Majić.

 Dodao je kako im je želja što jače uvezati turističku zajednicu i agencije s ugostiteljskim objektima i pčelarima duž “Putova meda” te dovesti do boljeg plasmana meda i proizvoda od meda na zadovoljstvo proizvođača, ali i samih potrošača.

 Predstavnica organizacije „Okusi Hercegovinu“ Andrijana Kvesić istaknula je kako se promotivno-prodajna mjesta meda nalaze u Mostaru, Trebinju, Ravnom i Gacku.

 Dodala je kako su hoteli i restorani sve više zainteresirani za novi turistički proizvod i žele u svoje menije uvrstiti recepte jela u kojim se med koristi kao namirnica.

 

 

 

(FENA) G.P.