BiH korak sa svjetskim marketing & media tokovima

Metropol Samo urbano

Marketing i mediji nisu važni samo profesionalcima iz ove oblasti, već svima koji na bilo koji način žele predstaviti javnosti svoj rad, a muzičari su svakako u vrhu, pa su se neki od njih našli i na Play Media konferenciji u Banja Luci.

”Kada se na jednom mjestu nađe više uspješnih ljudi iz oblasti medija, koji žele da naprave promjene u sredini u kojoj žive i rade, nastaje kreativni team. Ukoliko je team spreman na igru i razigranost u kreiranju novih projekata, on postaje Play Team.” Tako sebe predstavljaju uposlenici media marketing agencije iz Banja Luke, koji su proteklog vikenda organizovali regionalni komunikacijski događaj naziva Play Media Day 2.

Od 18. do 20. maja, u trodnevnom programu, na inspirativnoj lokaciji banjalučkog Kastela, okupili su mnoga značajna imena iz branše marketinga, produkcije i medija.

Maja-Rakovic,-Naxi-Radio
Maja Raković,Naxi Radio

Centralni Play Media dan bio je rezervisan za 16 podjednako zanimljivih i značajnih predavanja, koja su se odvijala na 3 različita stejdža, 3 planete – Uran Merkur i Jupiter. Ova sjajna zamisao organizatora otežala je samo jednu stvar: odluku posjetilaca kako odabrati čije predavanje poslušati, najboljeg među najboljim. Da li je to Vlatko Dimovski iz agencije McCann Adriatic, Boris Šurija iz Behave agencije, Larisa Nuhanović iz Via Media, Boris Vukić, Agencija 404 iz Zagreba ili možda Marko Zorić, naše gore list koji radi za BBC news. Na takve slatke muke bili su stavljeni svi posjetitelji, a među njima i jedno poznato ime bh muzičke scene, naša popularna pjevačica, Maya Sar.

Vrhunac konferencijskog sadržaja bila je svakako panel diskusija na kojoj su predstavnici medija iz regije iznijeli svoja razmišljanja na temu ‘opstanak tradicionalnih medija u digitalnoj budućnosti’.

Tako su nam svoje zanimljive i korisne opservacije predstavili uvaženi stručnjaci, lideri medijskog posla, svima dobro poznata imena, između ostalih i  Vildana Selimbegović, Adnan Osmanagić,  Milan Ćulibrk, Mirjana Hrga i neponovljivi Goran Milić.

Mirela-Lakovic,-moderator
Mirela Laković,moderator

Večernji koncert na savršeno uređenom prostoru party zone bio je savršena prilika za sve učesnike i posjetitelje play media day konferencije, da se opuste, zabave, prošire poznanstva i sumiraju utiske. Jednako savršen bio je odabir izvođača za tu priliku, pa su svoje savršene koncerte održali  Laka i Mirela, Bend Sopot i DJ Miloš Stankić.

Primjećujete da je riječ savršeno izgovorena možda i previše puta? To je zato što želimo reći da kada  radite u kreativnom timu koji pravi pozitivne promjene u sredini u kojoj živi, a pri tom je inovativan i razigran, rezultat tog posla ne može biti nikakav drugačiji nego savršen.

U kratkom audio prilogu poslušajte zašto je marketing i medijske teme došla poslušati pjevačica Maya Sar, te jedan zanimljivi dio iz panel diskusije sa legendarnim TV novinarom Goranom Milićem.


Ferida Abdagić

#playmediaday02 #playteam #banjaluka