shaking chains

Spot koji se stalno mijenja kod svakog gledanja

Ludometar Zanimljivo

Nije baš da su muzička senzacija, ali britanski bend Shaking Chains smislio je vrlo originalan načina da u okeanu noviteta privuče pažnju publike – njihov video spot je svaki put drugačiji, koliko god ga puta pogledali. 

Pjesma Midnight Oil, britanskog benda Shaking Chains koristi algoritme da izabere nasumične dijelove stotina video snimaka koji se svakog trenutka pojavljuju na Youtube mreži. Rezultat je muzički spot koji je drugačiji svaki put kada ga pogledate. Algoritmi biraju snimke po ključnim riječima koje bira bend i kada kompjuter po tom kriteriju pronađe video snimke, montira ih u niz koji prati muziku. “Šta potom bude, ima potencijal da fascinira ili da bude rutina, ali video je svaki put drugačiji”, piše na stranici spota.

Ne tako davno američki alter rock bend OK Go je uradio jednako maštovit video – najkraći na svijetu. Spot “The One Moment” traje samo 4.2 sekunde, a cijeli štos je da su normalni video ubrzali do tog minimalnog trajanja.

Ipak, koliko god simpatični bili svi ti mali ili veliki trikovi za privlačenje pažnje, na kraju ostaje samo ono što autor nudi kao presudan faktor za (eventualni) uspjeh.

A ukoliko se hoćete zabaviti uz varijabilni spot Britanaca, pogledajte ga na linku.