Ovo nije izmišljena vijest i riječ je o danas objavljenom rezultatu istraživanja koje je obavila agencija IPSOS, ali ako laže koza ne laže rog i zbog toga smo ovaj prilog uvrstiti u rubriku “duhovito”.
“Imajući u vidu da podaci o gledanosti TV programa u izvjesnoj mjeri odstupaju od stavova iskazanih o pitanju – koliko često prate reality programe na televiziji, mogli bismo slobodno zaključiti da je još uvijek, u čitavom okruženju, prisutna ocjena o socijalnoj nepoželjnosti ovakvih medijskih sadržaja”, pokazalo je istraživanje.
Prikupljanje podataka je obavljeno od 20. do 30. novembra 2015. godine i zanimljivo je pitanje zašto se sa objavom čekalo više od jedne godine.
Kako god, ali zaista je duhovito da brothere, farme, parade, zvijezde, idole… kod nas “niko ne gleda”, no svejedno su nebrojeni anonimci iz bilo kojeg od ovih serijala preko noći postajali (inter)nacionalne megazvijezde, a često se i neke posrnule muzičke zvijezde opet vraćale u vrh – već samo time što bi postali članovi žirija u nekom reality programu.
