FENA Novost: KS – Prigodni pokloni za 114 učenika osnovnih i srednjih škola

Desk FENA






[EMAIL TITLE]


2016-12-09 14:35:25

KS – Prigodni pokloni za 114 učenika osnovnih i srednjih škola

SARAJEVO, 9. decembra (FENA) – Ministar za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo Elvir Kazazović uručio je danas prigodne poklone za 114 učenika osnovnih i srednjih škola koji su se istakli svojim zalaganjima u nastavnim i vannastavnim aktivnostima, promociji  škola, kao i u realizaciji različitih projekata.

– U školskoj 2010/2011. godini van snage su stavljeni propisi kojima su definisane obaveze izbora učenika generacije osnovnih i srednjih škola. Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade trenutno radi na aktu koji bi mogao da uredi tu oblast, jer planiramo da ponovno uvedemo tu vrstu priznanja učenicima – najavio je ministar Kazazović.

Učenik Srednje poslovno – komercijalne i trgovačke škole Omar Ali – Sahanan, koji je ovu srednju školu upisao, iako mu  kako kaže nije bila prvi izbor, uspio je nakon odlične prezentacije iz informatike koju je održao pred predstavnicima Ambasade Norveške u BiH, da od njih na poklon dobije opremu za jedan kabinet u školi.

– Idem na brojne vannastavne aktivnosti, odličan sam đak s primjernim vladanjem. Učestvovao sam na Burch takmičenjima i pohađao Academy 387 – naveo je Omar, te dodao da planira upisati Elektrotehnički ili Prirodno- matematički fakultet.

Kako je rekla Azra Šošić, učenica sedmog razreda Osnovne škole “Hadžići”, za nju je današnje priznanje posebno jer joj ne samo da ulijeva dodatno samopouzdanje nego joj daje podstrek da još više uči i radi. Ona je odličan đak, a prošle godine je na općinskom takmičenju osvojila prvo mjesto iz informatike, a na kantonalnom deveto. Pohađa sekcije iz engleskog i matematike.

Erna Bubić   navela je da je  najbolje rezultate postigla na takmičenju pod nazivom ‘Upozoravanja na opasnost od mina’, gdje je sa svojim vršnjacima iz Devete osnovne škole osvojila drugo mjesto u državi, saopćeno je iz Pres-službe KS-a. 

(FENA) D.V.

http://ift.tt/2hcOuSu