FENA Novost: Završna manifestacija projekta Dobre prakse

Desk FENA






[EMAIL TITLE]


2016-12-09 12:26:07

Završna manifestacija projekta Dobre prakse

SARAJEVO, 9. decembra (FENA) – Završna manifestacija projekta Dobre prakse održana je danas u Domu mladih u Sarajevu.

Više od 100 nastavnika, učenika, predstavnika obrazovnih ustanova, pripadnika nevladinih organizacija i društvenih aktivista iz Prijedora, Tuzle, Trebinja, Novog Grada, Goražda, Foče, Mostara, Brčkog, Sarajeva i drugih gradova Bosne i Hercegovine, sastali su se u Sarajevu i to je bila prilika da se predstavi 30-tak dobrih i inovativnih praksi u obrazovanju.

Projekat Dobre prakse, koji je Fond otvoreno društvo BiH realizirao tokom tri godine, imao je za cilj podršku novim, inovativnim praksama u obrazovanju, podršku onim projektima koji potiču razvoj kritičkog mišljenja i promoviraju nove nastavne metode.

– Danas promoviramo trogodišnji projekat Fonda otvoreno društvo BiH, projekat Dobre prakse u obrazovanju, kvalitetnog obrazovanja – kazao je Feni asistent programa za obrazovanje u Fondu otvoreno društvo BiH Osman Zukić.

Naglasio je kako je tokom ovog projekta u protekle tri godine podržano 30 obrazovnih ustanova, u iznosu od oko pola miliona KM.

– Podržali smo one škole koje već od ranije u svojim sredinama realiziraju određene dobre i kvalitetne prakse. Mi smo njih na neki način nagradili. I ovim grantom smo tim škola dali novac kako bi svoje projekte unaprijedili i svoje projekte učinili zanimljivijima i svoje projeke učinili održivijima – dodao je Zukić.

Inovatori u obrazovanju, zajedno sa drugim učesnicima obrazovnog procesa u BiH, danas su predstavili svoje uspješne projekte, ali i učestvovati u panel diskusijama o temi kritičkog mišljenja i uloge škole kao predvodnice promjena u današnjem društvu.

– Ovdje smo s ciljem da te škole predstave svoje projekte, da još jedanput govorimo o tome koliko je bitno da ulažemo u obrazovanje, da radimo na promociji kvalitetnog obrazovanja – rekao je Zukić.

Potcrtao je da su se dvije stvari nametnule kao najvažnije tokom protekle tri godine, a to su “kako i na koji način možemo da razvijamo i potičemo kritičko mišljenje kroz nastavni proces i o tome koliko škola može biti resurs lokalnoj zajednici odnosno koliko škola može biti pokretač određenih društvenih promjena, odnosno reformskih procesa”.

(FENA) H.D.

http://ift.tt/2grJtUQ