2016-11-30 13:50:32
Agencija Via Media dobila priznanje za kampanju “Muzej javnih nabavki”
SARAJEVO, 30. novembra (FENA) – Agencija Via Media je na regionalnoj konferenciji medijskih trendova SEMPL, za kampanju ”Muzej javnih nabavki” dobila je najveće priznanje koje je do sada stiglo u BiH iz oblasti advertajzinga – Zlatni Sempler.
Za najbolju kampanju u kategoriji “Inovativna upotreba komunikacijskog kanala” proglašena je kampanja realizirana za klijenta USAID BiH.
Kampanja je pomogla lokalnim organizacijama koje se svakodnevno bore protiv korupcije prisutne u procesu javnih nabavki da skrenu pažnju javnosti na potrebne izmjene Zakona o javnim nabavkama.
Muzej je tako prikazivao najšokantnije primjere netransparentnog i nerazumnog rasipanja novca poreznih obveznika.
Pepeljara od 550 eura ili obrok plaćen 120 eura neki su od devet predmeta izloženih u postavci.
Vijest o neobičnom muzeju brzo se proširila kroz region, a građani susjednih zemalja su pozivali na otvaranje sličnog muzeja u njihovim gradovima i državama, navodi se u saopćenju VIA MEDIA-e.
Umjesto planiranih pet, muzej je zahvaljujući nevladinim organizacijama i građanima izložen u petnaest gradova širom BiH, a svi posjetioci su postali ambasadori i nosioci kampanje.
– Veoma smo ponosni na činjenicu da su profesionalci iz regije prepoznali naš rad i dodijelili nam nagradu na ovako značajnoj konferenciji. Želim istaknuti da je kampanja rezultat izvrsne saradnje i razumijevanja s klijentom USAID-a BiH s kojim planiramo nove aktivnosti. Nadamo se da će i drugi klijenti biti otvoreniji i hrabriji za drugačija kreativna rješenja jer to očigledno donosi rezultat – izjavio je Account Director agencije Via Media Haris Mujanović.
(FENA) M.B.