FENA Novost: Obrazovanje kao mjera prevencije protiv radikalizacije

Desk FENA






[EMAIL TITLE]


2016-12-09 16:13:21

Obrazovanje kao mjera prevencije protiv radikalizacije

SARAJEVO, 9. decembra (FENA) – Društva se danas susreću s novim društveno-ekonomskim i demografskim promjenama, tako da su održiva zapošljivost i lični razvoj svakog pojedinca mogući jedino unutar otvorenog, inkluzivnog i demokratskog društva, i istog takvog obrazovanja, koje podrazumijeva mehanizme i mjere za borbu protiv diskriminacije, predrasuda i netolerancije.

Poručeno je to s konfernecije ”Obrazovanje kao mjera prevencije protiv radikalizacije i ka izgradnji inkluzivnih društava” koju je organiziralo Ministarstvo civilnih poslova Bosne i Hercegovine u saradnji s Vijećem Evrope, u povodu Međunarodnog dana ljudskih prava s ciljem da se naglasi esencijalna uloga obrazovanja u izgradnji kulture demokratije bazirane na promicanju inkluzije, priznavanja vrijednosti različitosti i njegovanja demokratske zajednice.

U BiH ti su sadržaji, kako je istaknuto, bazirani na ishodima učenja i ključnim životnim kompetencijama, razvijeni kroz zajedničku jezgru nastavnih planova i programa za građansko obrazovanje u osnovnim i srednjim školama.

Pojašnjeno je da zajednička jezgra podrazumijevaju razvoj specifičnih znanja, vještina i kompetencija koje mladom čovjeku mogu pomoći u razumijevanju i demokratskom odgovoru na savremene izazove kao što su borba protiv svake vrste ekstremizma, radikalizacije i terorizma, pojava migracija, prava migranata i izbjeglica na obrazovanje, ali i razvoj zajedničkih vrijednosti i principa kao što su demokratija, solidarnost, tolerancija, ljudska prava i vladavina zakona.

Naglašeno je da će BiH nastaviti s pozitivnom praksom uz opredijeljenost za primjenu Okvira kompetencija za demokratsku kulturu u svakodnevni život obrazovnih institucija na svim nivoima obrazovanja, kao i ispunjavati sve ostale obaveze koje je preuzela članostvom u Vijeću Evrope, saopćeno je iz Ministarstva civilnih poslova BiH.

(FENA) M.B.

http://ift.tt/2htp1AH