2016-11-07 11:42:09
Uvođenje indeksa inkluzivnosti u srednje škole na području TK-a
TUZLA, 7. novembra (FENA) – Memorandum o razumijevanju kojim se formalizira sporazum o provođenju Programa za inkluzivne škole-indeks inkluzivnosti u srednjim školama u Tuzlanskom kantonu, potpisali su danas u Tuzli predstavnici Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK-a, Pedagoškog zavoda i Misija OSCE-a u BiH.
Kantonalni ministar obrazovanja, nauke, kulture i sporta Zlatan Muratović kazao je da ovaj memorandum govori o programu inkluzije i svemu što bi trebalo inkorporirati kada su srednje škole u pitanju, što je već urađeno u osnovnim školama.
Uključivanje sve djece i jednakopravnost u školama je, istakao je, od krucijalnog značaja, a resorno ministarstvo će dati maksimalan doprinos u tome.
Vršilac dužnosti šefa tuzlanskog ureda Misije OSCE-a Dragica Karadžin naglasila je da su se potpisnici ovog dokumenta obavezali na uvođenje indeksa inkluzivnosti u srednje škole na području TK-a.
Cilj uvođenja ovog indeksa je, podvlači, dodatni angažman svih učesnika u školskom sistemu na otkrivanu eventualnih poteškoća i prepreka kada je u pitanju ravnopravan pristup i pravedan tretman prema svim učenicima, kao i rad na njihovom otklanjanju.
Indeks inkluzivnosti je novi način posmatranja inkluzije, poručuje stručna savjetnica za obrazovanje u Pedagoškom zavodu TK-a Ankica Grbić- Mitrović, navodeći da novi, socijalni model podrazumijeva da je sada naglasak na promjeni okruženja, prepoznavanju potreba i kreiranju okruženja koje će biti podrška svim učenicima.
-Svako dijete ima svoje potrebe, ali i svoje kapacitete i potencijale koje treba iskoristiti – potcrtala je Grbić-Mitrović te dodala da svaki akter obrazovnog procesa može biti resurs koji doprinosi da djeca budu međusobna podrška jedni drugima.
(FENA) L.A.