GPS za dušu Pričam ti priču Samo urbano

Inspirativna priča o ženi broj 1 u svjetskoj muzičkoj industriji

Julie Greenwald, 2017-billboard

Među mitskim pričama u marketingu je ona u kojoj je Julie Greenwald odigrala glavnu ulogu u nagovaranju Eda Sheerana da nastupi sa reperom Lilom Uzijem Vertom na ovogodišnjoj dodjeli MTV Video Music Awards i dogodi se čudo.

Više od 100 žena unapređuje muzičku industriju i neke su ključne osobe u najvećim izdavačkim kućama, a predvodi ih Julie Greenwald, vodeća osoba Atlantic Recordsa, kao izvršna direktorica godine u Americi.

Pod njezinim vodstvom, Atlantic zadnje dvije godine bilježi izniman rast, što je bilo dovoljno da dobije Billboardovu nagradu kao najbolja izvršna direktorica za 2017.

Prije nego što je prije nepun mjesec stigla Taylor Swift sa mega-hit albumom ”Reputation”, Atlantic je imao dva glavna višemilionska prodajna aduta, Eda Sheerana sa ”Divide” i Brunu Marsa sa ”24 K Magic”, dok je ogroman prihod stizao i od streaminga, gdje je ova kompanija imala deset vodećih pjesama koje su ostvarile 4,02 milijarde (!) streamova., što je prema procjenama donijelo skoro 18 miliona dolara.

Julie-Greenwald-and-Janelle-Monae

Julie Greenwald & Janelle Monae

Slika sa top lista jednako je impresivna: Atlantic je imao niz pjesama na Hot 100, a posebno mjesto ima “Bodak Yellow (Money Moves)” 25-godišnje Cardi B, koja je postala prvi No 1 za neku repericu od vremena Lauryn Hill i “Doo Wop (That Thing)” iz 1998. Naime, to je osobni uspjeh Julie Greenwald, čiji je neposredni trud rezultirao ovim uspjehom.

Djelomično, bio je to odraz njene odlučnosti i dijelom odraz reputacije koju je izgradila tokom posljednjih 25 godina, a što je opisao njen mentor riječima “Kreativni posao je pun pasivnih agresivnih ljudi koji koriste reči koje ne znače ništa. Julie donosi jasnoću, koja je najbolji prijatelj kreativnog biznisa.”

Kako Greenwaldova sama kaže ”ruke je zaprljala u svakom mogućem segmentu promocije” dok 2002. nije dospjela do pozicije predsjednice Island Recordsa i izvršnog člana Island Def Jam Music grupe.

Među mitskim pričama u marketingu je ona u kojoj je Julie Greenwald odigrala glavnu ulogu u nagovaranju Eda Sheerana da nastupi sa reperom Lilom Uzijem Vertom na ovogodišnjoj dodjeli MTV Video Music Awards, samo dva dana poslije izlaska njegovog debitantskog albuma ”Luv Is Rage 2”, čime je demonstrirala svoju sposobnost da “prospe neku dodatnu čarobnu prašinu” kada vidi “mogućnost da pomogne artistima da naprave veće stvari”.

Dakle, nagovorila je Sheerana da svoj ”Shape of You” izvede u novoj verziji, da mu se priključi reper i da naprave mashup. ”On je genije”, rekla je Greenwald, a izvedba Sheerana i Lila Uzija učinila je da album mladog repera izbije na prvo mjesto liste Billboard 200.

To je samo jedna od priča o kreativnosti Julie Greenwood, zaslužne za najnoviji uzlet Atlantic Recordsa, ali svako njezin dan je takav i, kako je Billboardova reporterska ekipa zabilježila kao dojam sa dnevnih sastanaka marketing tima, ”ideje non stop lete kao ping-pong loptice po stolu”.

Za kraj, samo kao ilustracija – Julie Greenwald kao svoje favorite među najznačajnijim izvođačima drži Rayja Charlesa, Led Zeppelin, Arethu Franklin i The Rolling Stones.

A pored nje, svjetsku muzičku industriju u velikoj mjeri kreira i više od 100 drugih uspješnih žena.

Spomenimo neke: Michele Anthony (61), izvršna menadžerica u boardu Universal Music Group, Bianca Bhagat (30), rukovodeća žena u West Coast and Film/TV Glassnote Records, Nicki Farag (38), seniorska šefica u promociji Def Jam Recordsa, Maria Fernandez (44), šefica finansijskih poslova Latin Iberia Region u Sony Music Entertainment, Ethiopia Habtemariam (38), predsjednica Motown Recordsa, Michelle Jubelirer (43), izvršna šefica u Capitol Music Group, Cindy Mabe (44), predsjednica Universal Music Group Nashville, Sylvia Rhone, predsjednica Epic Recordsa…

S njima, među ostalim, uloga žena u popularnoj muzici potpuno je drugačija nego prije samo dvadesetak godina.

diskografske kuće

Ostavi komentar