Magija i misterija osječke kantautorice Mie Dimšić

Muzika - regija Show Time

Jako dugo se u cijelom regionu nije dogodio fenomen rađanja zvijezde preko noći, kao u slučaju 25-godišnje kantautorice koja je u proljeće ove godine objavila debitantski album ”Život nije siv” i već ostvarila san mnogih pjevača da priredi solistički koncert u znamenitom Lisinskom.

Vijest da je koncert Mie Dimšić u velikoj Koncertnoj dvorani Lisinski rasprodan bila bi čudo prije nekoliko mjeseci, a danas se podrazumijeva.

Njezina pojava prošle godine s prvim singlovima “Budi mi blizu“ i ”Slobodna” bila je skromna, nepretenciozna, čak ni nagradu za najboljeg izvođača 2016., koju joj je dodijelila Hrvatska diskografska unija, nije slutila na senzaciju, a onda su njene autorske (i autobiografske) specifične countryjem blago obojene pop pjesme naprosto eksplodirale na medijskoj i muzičkoj sceni u Hrvatskoj – i Mia je postala miljenica publike.

Ako tražimo pozadinu, onda ona glasi: uz magiju pjesama, Mia je na scenu donijela optimizam i vedrinu, jednako nazivom i sadržajem albuma ”Život nije siv”, što očito mnogima danas treba.

Koncert u Lisinskom, 3. 12., pred prepunim gledalištem protekao je uglavnom uz zajedničko pjevanje publike i Mie svih njezinih hitova, poput “Život nije siv”, “Bezimeni”, “Sunce, oblak, kiša”, “Slobodna”, “Budi mi blizu” i najnovijeg “Kiša“, a kantaurica je predstavila i dio svojeg prvog božićnog albuma “Božićno jutro” koji je pod etiketom Croatia Recordsa objavljen samo dva dana prije koncerta – pjesme “Cimet i čaj” i “Baby, It’s Cold Outside” zajedno sa Sašom Lozarom.

Zanimljiv pjevač je otvorio koncert. Riječ je o Argentincu Juanu Agustinu Lopezu, koji je na ukulelama izveo pjesmu “Život nije siv” na hrvatskom i španjolskom jeziku i zaradio ogroman pljesak publike. Posebnu atmosferu koncertu dao je i gudački orkestar te gost na gitari Ante Gelo.

Ono što je obilježilo koncert bili su i dugački redovi fanova, koji su poslije nastupa čekali na druženje i fotografiranje s Miom.

Dio te priče pokazuje fotogalerija čiji je autor Krume Ivanovski.