Merima Handanovic

Nakon tragedije, u našoj se kući sve stišavalo osim Arsena

Glas.ba RTV

Mlada zenička profesorica književnosti i jezika Merima Handanović, voditeljica Odnosa s javnošću Bosanskog narodnog pozorišta, odabrala je analizu poezije Arsena Dedića za svoj magistarski rad. Motiv za neočekivanu temu ima dirljivo objašnjenje.

Uvijek su se uz pop kulturu na ovim prostorima, i današnju i onu iz vremena bivše države, navodili i neki njeni dometi koji znatno nadolaze komercijalizam, koji se najčešće s njom povezuje.

Istovremeno, zanimljivo je da se premalo studija napisalo o fenomenu te pop kulture, a oznakom ”vjerovali ili ne” mogli bi obilježiti podatak da je prvi magistarski rad, na temu ex-Yu rock and roll scene, 2004. godine napisao – Nijemac Rüdiger Rossig (ako ste propustili naš zanimljivi video razgovor s Rudijem, možete ga pogledati ovdje).

Tri godine poslije Aleksandar Raković iz Beograda doktorira na Filozofskom fakultetu s temom ”Rokenrol u Jugoslaviji (Izazov socijalističkom društvu)” i to su nama jedini poznati naučni radovi o domaćoj popularnoj kulturi.

Sve donedavno, kada je mlada zenička profesorica književnosti i jezika, Merima Handanović, na Filozofskom fakultetu u Sarajevu magistrirala na temu  ”Lingvo-stilistička analiza poetskog diskursa Arsena Dedića”.

S Merimom smo snimili opširniji razgovor, a za najavu priloga koji ćemo uskoro objaviti u rubrici RTV Glas.ba, izdvojili smo njeno objašnjenje – zašto se jedna 25-godišnjakinja, ako je već krenula u avanturu neočekivanu i neuobičajenu za naš akademski svijet, odlučila da to bude baš Arsen, ponekada nedokučiv i bardovoj generaciji.

Objašnjenje je dirljivo.