Facebook uveo anketu kao novu korisničku opciju. Dobro ili loše?

21. vijek Internet

Facebook je još 2010. imao opciju da korisnici kreiraju ankete, ali je isključena 2012. godine, očigledno poslije zaključka da je to bilo ispred vremena. Prije dva dana uvedena je ponovo, u novom i jednostavnijem formatu.

Novu formu ankete Facebook je testirao od septembra, a od 3. 11. svi dostupna je svim korisnicima, no očito ovu opciju većina još nije otkrila.

Dakle, dovoljno je otvoriti ‘kreiraj objavu‘ na profilu ili stranici, izaberite opciju ‘ankete’, napišite svoje pitanje i dva odgovora (to je zadani maksimum) i, ako želite, svaki odgovor opremite fotografijom ili GIF-ovima, uz to možete priložiti linkove za odgovore, izaberite datum isteka za vašu anketu i – objavi.

facebook-polls-gifs

Svi koji glasaju mogu vidjeti rezultate, što znači da odgovori nisu anonimni i nisu samo vidljivi samo kreatoru ankete.

Ovo je prva velika novost na Facebooku poslije uvođenja videa, odnosno video emitiranja uživo, a svima je zajednički cilj da se još više privuče mlađa generacija. Kao da nije već dovoljno postala i ovisnička generacija.

Rano je još govoriti o koristima ili manama mogućnosti da svaki korisnik svakodnevno anketira populaciju koja ga prati. Jedno je izvjesno: kao i u ostalim internetskim blagodetima, oni koji znaju šta žele i ovu će koristiti kao dobru opciju. Oni koji svakodnevno izvještavaju šta su doručkovali, dobili su novu igračkicu za gnjavažu okoline.

poll