Know-how naslovna

Prvi put u BiH: web trgovina ili know-how, tajna stara 300 godina

21. vijek Internet

Rijetki među nama sposobni su da otkriju i toplu vodu. Ostalima je jedino pametno da otkriće onda priključe na svoj sistem i iskoriste sve pogodnosti koje im nudi nečije znanje, taj famozni know-how.

Zvuči nevjerovatno, ali danas planetarno rasprostranjeni pojam know-how, koji spada među 4000 najčešće korištenih riječi u engleskom jeziku, postoji više od 300 godina! To će reći da se još prije prve industrijske revolucije počelo cijeniti ”znati kako”.

Velike tajne, zapravo, nema. Know-how se sastoji u poznavanju primjene relevantnih koncepata u određenim situacijama. Prevedeno opet na simbolički jezik, ne trebamo uvijek izmišljati toplu vodu, nego slijediti relevantna znanja.

Ovo naše doba, 21. stoljeće, u najvećoj mjeri obilježeno je internetom i zahvaljujući njemu prvi puta mali više nisu osuđeni na malu, lokalnu sredinu za plasman onoga što nude. Web trgovina svih oblika, nudila ona proizvod ili ideju, postala je novi čarobni svijet globalnih mogućnosti čak i za najmanje iz najzabitijih kutaka planete.

Know-how

Ali – ako se ograničimo na naše govorno područje – kako među deset miliona potencijalnih klijenata doći do užeg ciljanog kruga onih kojima je ponuda namijenjena?

Da, know-how…

Jedan event posvećen sintagmi ‘znanje je moć’ prvi put će se prirediti u Bosni i Hercegovini, 16. 9. u Zenici.

Pod nazivom ”Entire eCommerce”, organiziraju ga ZeForge (prvi zenički Developers Community) u saradnji sa Commerce Care, agencijom specijalizirnom za eCommerce projekte, i namijenjen je onima koji imaju web shop ili ga tek namjeravaju pokrenuti.

Ekipu ”znaju kako” predvodi Marcel Masjan, zagrebački ekspert za ecommerce i internet marketing s višegodišnjim iskustvom u online prodaji, razvoju i optimizaciji web trgovina, te edukacijama u području online marketinga. Fokusiran na specijalizirane radionice za web trgovce, uvjeren je da svakome može pomoći poboljšati prodaju uz pomoć nekoliko jednostavnih tehnika koje svako može implementirati na svoje web trgovine.

Svoje znanje će sa posjetiteljima eventa podijeliti i Darijan Kosić, web trgovac i vlasnik marketinške agencije Simpli, koji ima vrlo zanimljivu karijeru. Školovani je naftni inženjer, ali je već u studentskim danima otišao na drugu stranu. Pokrenuo je poznati hrvatski auto magazin, a onda se sa samo 26 godina odvažio pokrenuti vlastiti eCommerce biznis prodaje filtera za vodu (eva.hr) koji svake godine eksponencijalno raste i Kosić je sigurno jedan od onih koji relevantno može otkriti know-how.

Treći u toj ekspertnoj ekipi je Emir Kovačić, marketing menadžer u kompaniji ProComp iz Zenice, te vlasnik marketinške agencije NetMedia. Kao dobitnik Google Adwords certifikata, Kovačić će kroz prezentaciju podijeliti svoja iskustva i savjete kako poboljšati posjetu internet trgovine koristeći Google Adwords.

ecommerce

I na kraju najvažnije – sudjelovanje zainteresiranih u radionici ”Entire eCommerce” je besplatno, bez prethodnih prijava.

Održava se u prostorijama Impulse Creative Center od 17 sati i počinje temom ”Zašto je sada pravi trenutak za pokretanje web trgovine”.

Za one željne znanja: otkrijte know-how.