realnost

Većina građana regiona tvrdi da ne gleda reality programe

Duhovito Ludometar

Ovo nije izmišljena vijest i riječ je o danas objavljenom rezultatu istraživanja koje je obavila agencija IPSOS, ali ako laže koza ne laže rog i zbog toga smo ovaj prilog uvrstiti u rubriku “duhovito”.

“Imajući u vidu da podaci o gledanosti TV programa u izvjesnoj mjeri odstupaju od stavova iskazanih o pitanju – koliko često prate reality programe na televiziji, mogli bismo slobodno zaključiti da je još uvijek, u čitavom okruženju, prisutna ocjena o socijalnoj nepoželjnosti ovakvih medijskih sadržaja”, pokazalo je istraživanje.

Prikupljanje podataka je obavljeno od 20. do 30. novembra 2015. godine i zanimljivo je pitanje zašto se sa objavom čekalo više od jedne godine.

Kako god, ali zaista je duhovito da brothere, farme, parade, zvijezde, idole… kod nas “niko ne gleda”, no svejedno su nebrojeni anonimci iz bilo kojeg od ovih serijala preko noći postajali (inter)nacionalne megazvijezde, a često se i neke posrnule muzičke zvijezde opet vraćale u vrh – već samo time što bi postali članovi žirija u nekom reality programu.

TV reality
Hajde da podsjetimo da je famozni Big Brother izmislio Holanđanin John De Mol 1999. godine i da je do kraja prošle godine ta najslavnija TV franšiza imala 387 epizoda u 54 zemlje svijeta.
U ove krajeve Veliki Brat je stigao prilično brzo, već 2004. godine (po čemu smo bili jako brzi u svjetskoj konkurenciji), a da su ovoj pošasti najduže odolijevali Kanada, zapravo njeno englesko govorno područje, gdje je Brat stigao 2013. godine, te Turska i Kina, koje su ‘pokleknule’ tek 2015.
Veliki Brat, dakle, vlada planetom (i u drugim brojnim oblicima), ali čini se da, ipak, nije toliko kreirao javni duh kao ovdje. Šta god anketna istraživanja pokazivala.