Mladi su i kreativni, te su smislili mrežu GigPin, koja će povezati bendove sa muzičkim klubovima, što bi moglo biti revolucionarno unapređenje muzičke scene u regionu!
Filip Horsch, kao idejni začetnik, zajedno s Tonijem Petrinom i Matijom Komorčecom kreirali su internetsku mrežu GigPin (gig – uobičajeni termin koji označava nastup, koncert), kojom žele povezati muzičke bendove sa klubovima kao organizatorima programa.
Vintage Industrial Bar iz Zagreba je prvi službeni i eksperimentalni ‘GigPin klub’, a autori mreže će – prije njenog aktiviranja – uvezati još najmanje 20 klubova. Kako sada stvari stoje, GigPin bi kroz februar trebao biti aktivan u beta verziji, jer ”na listi za čekanje je već preko 100 bendova i klubova tako da se nadamo kako će se taj trend i nastaviti”, kaže Filip Horsch.
U čemu je ideja?
U mreži GigPina (koji će imati poseban profil za bendove i poseban profil za klubove) muzički klubovi će dobiti zahtjev od benda koji želi svirati u njihovom prostoru, skupa sa profilom benda i svim potrebnim informacijama. U trenutku kada klub odabere jedan bend i odluči ostale odbiti, tom bendu koji je odabran se šalje potvrda, a ostalima informacija o tome da se jave naknadno.
Riječ je, dakle, o pojednostavljivanju komunikacije između kluba i benda, a čitava ideja je upravo u tome da GigPin bude centralno mjesto koje će okupljati isključivo strane koje u tome pronalaze zajednički korist.
”Bendovi će lakše pronalaziti klubove za svirke i turneje, a klubovi će odmah vidjeti o kakvom se bendu radi, šta mogu očekivati, koliko košta i koji su im uslovi za sve. U praksi bi ovo trebala biti aplikacija zbog koje će mnogi mladi bendovi doći do izražaja i lakše krenuti u svijet sa svojom muzikom”, pojašnjavaju autori projekta.
Plan je da se mreža, nakon aktiviranja u Hrvatskoj, proširi na regiju. Nadamo se, pak, da će ovo postati još jedna priča da domaća pamet može pridobiti i svjetsku pažnju, odnosno da bi planetarni GigPin mogao biti, u muzičkom svijetu, zanimljiv koliko i druge društvene mreže.