Tajana Dedic_Starovic - Tea Jagodic

Stižu prvi radovi za foto konkurs ”Glas koji se vidi…”

Cooltura Gledam Muzika - regija

Foto konkurs/natječaj ”Glas koji se vidi, slika koja se čuje”, u organizaciji portala Glas.ba i Udruženja ”Zona muzike”, otvoren je do 1. 3., a na našu adresu pristigli su prvi radovi i poslale su ih autorice Tea Jagodić i Tajana Dedić-Starović, obje iz Banja Luke.

Tema fotografija određena je naslovom konkursa, odnosno izložbe koja će biti postavljena u Zenici, u proljeće ove godine. Dakle, radovi trebaju predstavljati umjetničku interpretaciju ljudskog glasa u svim mogućim situacijama, što znači da tema nije isključivo muzička (naslovnu foto ilustraciji uz ovaj tekst čine neki od pristiglih radova).

Evo najvažnijih informacija za zainteresirane autore fotografija.

Pravila

Fotografski konkurs/natječaj ”Glas koji se vidi, fotografija koja se čuje” otvoren je za sve profesionalne fotografe i ljubitelje fotografije iz svih zemalja ex-Yu regiona, bez obzira na trenutno mjesto boravka. Svaki autor može maksimalno poslati 10 fotografija.

Konkurs/natječaj je javan i sudjelovanje je besplatno. Poziv autorima otvoren je do 1.3. 2017.

Pristup temi je slobodan uz poštivanje osnovne ideje izražene kroz naziv konkursa/izložbe.

U opisu svake fotografije potrebno je navesti mjesto, vrijeme i opis događaja. Fotografije mogu biti izvedene u kolor ili crno-bijeloj tehnici.

Nije dopušteno stavljanje  potpisa autora na fotografiji.

Preporučena rezolucija fotografija je 300dpi i 3000px po dužoj stranici, u .jpg formatu.

Žiriranje

Stručni tim (žiri), predvođen Reutersovim fotografom Dadom Ruvišem, od pristiglih radova će odabrati najbolje fotografije za galerijsku postavku te proglasiti pobjednike, vodeći računa o ideji, kompoziciji, kreativnosti, tehničkoj kvaliteti i kvaliteti prikaza zadane teme.

Autorska prava

Autori fotografija zadržavaju autorska prava.

Prijavljivanjem na konkurs/natječaj autori se slažu da se njihove fotografije bez naknade koriste u promotivne svrhe ovog konkursa, u svim promotivnim materijalima, te na svim promotivnim događanjima, kao i na internetskim stranicama, društvenim mrežama i specijaliziranim publikacijama koje promoviraju konkurs i izložbu.

Sve druge vidove komercijalnog korištenja fotografija izravno s autorima dogovaraju eventualni zainteresirani klijenti.

Dostava fotografija uz kratku biografiju autora obavlja se putem mail adrese. Autori će putem maila, kao i na internetskim stranicama organizatora biti pravodobno obaviješteni o rezultatima žiriranja.

Radove slati na mail adresu zonamuzike@gmail.com i novosti pratite na FB stranici Glas koji se vidi (link).