Cher

CNN utrošio milione da otkrije tajnu formulu protiv bora

Celebrity Show Time

Najgori zločin u Hollywoodu je starenje. Nije važno imate li 20, 50 ili 70 godina, ali ono što ne smijete imati na crvenom tepihu su bore, jer vam to može uništiti karijeru.

Glumice uporno tvrde da ne koriste ništa posebno, da se ne podvrgavaju hirurškim zahvatima, već da je samo riječ o dobrim genima. A, je li to prava istina??

Možda jeste istina da u nekim slučajevima geni donose mladenačkiji izgled, ali kad pogledate fotografiju glumice Kim Basinger, upitate se može li zaista neko ovako prirodno izgledati sa 63 godine, ili pjevačica Cher sa 69 godina, ili glumica Sophia Loren čak sa 80 godina?

Operacije? Botox? Laserska hirurgija? Ili nešto o čemu pojma nemamo?

Kim Basinger, Cher, Sophia Loren
Kim Basinger, Cher, Sophia Loren

Thia Williams, reporterka CNN-a, infiltrirala se u visoko društvo sa Beverly Hillsa, kako bi saznala prvenstveno gdje se nalaze najbolji i najdiskretniji plastični hirurzi na svijetu. Niko se nije nadao da će otkriti šokantne informacije – svjetska elita koristi tajnu formulu, koja obnavlja DNK kože i tu tajnu godinama čuvaju samo za sebe.

U osam mjeseci, koliko je provela među slavnima, otkrila je veliku tajnu, a CNN je za to utrošio milione!!! Naime, sa ovim budžetom, Thia je uspjela sve uvjeriti da je bivša žena naftnog bogataša i seli se na Beverly Hills. Zbližila se sa mnogim bogatim i razmaženim glumicama, manekenkama, pjevačicama i ženama milionera. Nakon osam mjeseci, zadobila je povjerenje jedne od tih žena i od nje uspjela dobiti tajnu formula mladosti bogatih i slavnih.

U priči koju je CNN objavio, Williams je rekla kako je ostala šokirana saznanjem, da postoji krema s mikro-peptidima, koja obnavlja kožu na razini DNK. Za 21 dan krema lice učini mlađim za nekoliko godina. Smatrala je to samo još jednim trikom, kojim slavni prikrivaju plastične operacije, ali nakon dvadeset i prvog dana otkriva pravu tajnu njihove mladosti i tu za nju istraživanje završava.

Annette Loyd, šefica tajnog društva na Beverly Hillsu, objavila je demant odmah nakon izlaska ove priče. Prema nepotvrđenim izvorima imala je najprije izljeve bijesa, a onda nekoliko dana nakon emitiranja izvještaja, ona preuzima ekskluzivna prava za globalnu distribuciju ovog proizvoda.

Hydroface je sada dostupan širom svijeta, a uspješno se prodaje u Kanadi i Americi, te ulazi i na Evropsko tržište i uskoro se, po najavama, pojavljuje i ovdje. Je li čudesna krema istina ili najbolji reklamni trik ikada, brzo će se saznati.